آخرین اخبار اجاره ماشین در کیش

اجاره خودرو در کیش

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران، جزیره کیش است که هر ساله، مسافران زیادی را برای تفریح و استراحت، به خود جذب می‌کند. اگرچه رانندگی در کیش شرایط و قوانین مخصوص به خود را دارد، اما اگر با این قوانین آشنا باشید و خود را به رعایت آن‌ها ملزم کنید، می‌توانید از راندن اتومبیل خود در این جزیره زیبا، لذت ببرید. از طرفی با در نظر گرفتن خستگی راه و هزینه‌های استهلاک اتومبیل، خواهید دید که این تصمیم به‌صرفه نیست. اما نگران نباشید. چرا که با اجاره ماشین در کیش، می‌توانید یک سفر عالی داشته باشید که در عین دسترسی راحت به نقاط مختلف جزیره، هزینه‌های رفت‌وآمد خود را نیز کاهش دهید. به همین دلیل این مقاله برای شما نوشته شده است تا با نحوه اجاره خودرو در کیش آشنا شده و از قیمت اجاره ماشین در کیش مطلع گردید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

مزایای اجاره خودرو در کیش

یکی از گران‌ترین هزینه‌های اتومبیل، مخارج مربوط به نگهداری و تعمیر آن است. بنابراین بهتر است در سفرهایی با مسافت طولانی، ماشین شخصی خود را نبرده و از روش‌هایی مثل پرواز با هواپیما برای مسافرت استفاده کنیم. اما در جایی مثل منطقه آزاد کیش، رفت‌وآمد با تاکسی در طول سفر، به خصوص با توجه به دور بودن اماکن تفریحی جزیره نسبت به یکدیگر، هزینه بالایی خواهد داشت. بنابراین بهتر است این هزینه صرف اجاره ماشین در کیش شود تا آزادی عمل و فضای خصوصی دلخواهتان حفظ شود.

مزیت دیگر اجاره خودرو، لذت رانندگی در جزیره‌ای زیبا و خلوت است. کیش منطقه‌ای نزدیک به خط استواست که مناظری چشمگیر و طبیعتی زیبا دارد. همچنین به دلیل قوانین خاص رانندگی، ترافیک بسیار کمی را در خیابان‌های آن شاهد خواهید بود. بنابراین نباید بهترین فرصت برای رانندگی در شهری خلوت و زیبا را از دست داد.

رانندگی با خودروهای لوکس خارجی در کیش

شاید بهترین مزیت اجاره ماشین در کیش، نشستن پشت رل ماشین‌های لوکسی است که تاکنون فقط در فیلم‌ها دیده‌ شده‌اند. در این جزیره شما می‌توانید همان مبلغی را که برای اجاره خودرو در شهری دیگر می‌پردازید، پرداخته و به جای ماشین ایرانی، از راندن اتومبیل‌های لاکچری لذت ببرید.

 اجاره ماشین کیش

شرایط اجاره خودرو در کیش

قراردادهای اجاره ماشین در کیش معمولا برای 24 ساعت بسته می‌شوند؛ اما بنابر خواست مشتری، این زمان می‌تواند تمدید شود. بهتر است برای اطمینان از وجود خودروی مورد نظرتان، پیش از سفر برای رزرو آن اقدام کنید. رزرو خودرو در کیش به صورت غیرحضوری و کاملا رایگان انجام می‌گردد. پس از رزرو و دریافت اطلاعات مورد نیاز توسط شرکت رنت‎کار، در روز پرواز شما به کیش، اتومبیل مورد نظر به فرودگاه (یا هر منطقه دیگری که مورد خواست شماست) آورده شده و قرارداد اصلی در همان مکان بین شرکت و مشتری، منعقد می‌گردد. اکیدا توصیه می‌کنیم برای اجاره خودرو در کیش، حتما به شرکت معتبری مثل کیش اسپید مراجعه کنید که عضو مجمع رسمی رنت‌کاران بوده و دارای مجوز رسمی از مناطق آزاد باشد. چراکه در غیراینصورت، تضمینی برای سلامت بدنه خودرو نیست و امکان ثبت و پیگیری شکایت از سمت مشتری، وجود ندارد.

مبلغ اجاره خودرو در کیش

قیمت اجاره ماشین در کیش به عوامل مختلفی مثل نوع و مدل اتومبیل بستگی دارد. این قیمت بازه گسترده‌ای از 500 هزار تومان تا 20 میلیون ‌تومان را دربرمی‌گیرد. همچنین مبلغی بین 5 تا 10 میلیون تومان به عنوان بیعانه در هنگام عقد قرارداد دریافت می‌شود. البته می‌توانید به جای این مبلغ، چکی به ارزش کلی اتومبیل به طور امانت به شرکت تحویل دهید. چک یا مبلغ ودیعه، پس از بازگرداندن خودرو، به مشتری برگردانده می‌شود.

پس از تحویل خودرو به شرکت، حدود 300 الی 500 هزار تومان از مبلغ ودیعه نزد شرکت باقی می‌ماند تا برای پرداخت جریمه‌های احتمالی مشتری استفاده شود و اگر راننده خلافی نداشته باشد، پس از 30 روز به وی بازگردانده خواهد شد. همچنین هزینه بنزین مصرفی اتومبیل به عهده اجاره‌کننده است.

مدارک مورد نیاز

در هنگام ثبت قرارداد، باید گواهینامه رانندگی و یک مدرک شناسایی به همراه داشته باشید. همچنین در صورت ارائه چک به جای وجه ودیعه، دسته‌چک نیز همراهتان باشد. البته برای اجاره ماشین در کیش، می‌توانید از گواهینامه رانندگی بین‌المللی خود استفاده کنید و ضرورتی به ایرانی بودن آن نیست.

بیمه

بیمه‌های مختلفی برای اجاره خودرو در کیش وجود دارد که در صورت تصادف و ایجاد خسارت، هرکدام از آن‌ها میزان خسارت متفاوتی را پوشش می‌دهد. پس از تصادف، میزان مشخصی از مبلغ خسارت توسط بیمه پرداخت شده و مابه‌التفاوت آن بر عهده مشتری خواهد بود. برای اطلاع از شرایط هر بیمه و مبلغ آن، می‌توانید به سایت کیش اسپید مراجعه کنید.

 

انواع خودروی اجاره‌ای در کیش

در شرکت‌های رنت‌کار، انواع ماشین در مدل‌های متنوع موجود است که قیمت‌های مختلفی دارند. بنابراین ابتدا به بودجه‌ای که برای اجاره ماشین در کیش کنار گذاشته‌اید، توجه کرده و سپس ببینید که چه مدل اتومبیلی می‌پسندید.

 

اجاره ماشین ارزان قیمت در کیش

خودروهای اقتصادی شامل مدل‌های معمولی بدون خدمات تشریفاتی هستندکه به بودجه‌ای کمتر از سایر ماشین‌ها نیاز دارد. اتومبیل‌هایی مثل رنو داستر، کیا اسپورتیج، نیسان جوک و مزدا 6 در این دسته قرار می‌گیرند.

اجاره ماشین شاسی بلند در کیش

خودروهای شاسی‌بلند فضای داخلی بیشتری داشته و برای خانواده‌هایی با جمعیت نسبتا زیاد، مناسب‌ترند. خودروهایی مثل رنجرور ایوک، تویوتا سکویا و لکسوس که قیمت اجاره بالاتری از خودروهای قبلی دارند، جزو این دسته هستند.

اجاره خودرو در کیش

اجاره ماشین اسپرت در کیش

خودروهای اسپرت، اتومبیل‌هایی لوکس و جوان‌پسند هستند که قیمت اجاره نسبتا بالایی دارند. این خودروهای دو درب، بدون سقف بوده و سرعت بسیار بالایی دارند. ماشین‌هایی مثل بنز SLK، لامبورگینی و موستانگ کروک در این دسته قرار دارند.

 

خدمات همراه اجاره خودرو در کیش

برخی شرکت‌ها مثل کیش اسپید، در صورت تمایل مشتری همراه با اجاره ماشین در کیش، خدمات تشریفاتی نیز ارائه می‌دهند. این خدمات که اصطلاحا خدمات CIP نام دارد، شامل سرویس ترانسفر فرودگاهی، دریافت کارت پرواز و تحویل چمدان در محیط اختصاصی، و پذیرایی مخصوص میهمان می‌گردد. برای استفاده از این سرویس، باید 48 ساعت پیش از پرواز برای رزرو آن اقدام کنید.

 

سپاسگزاریم که تا انتهاب مطلب با ما همراه بودید و امیدواریم که به هر سوالی که درباره اجاره ماشین در کیش داشته‌اید، پاسخ داده باشیم. برای اطلاع از قیمت اجاره ماشین در کیش و رزرو رایگان خودرو در کیش، به وبسایت kishspeed.ir مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ها  

+1 # امیرعلی 1402-02-20 14:37
قطعا یکی از بهترین رنت کارها در جزیره کیش سایت کییش اسپید است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # Zari 1402-02-22 12:24
خدمات cip برای همه خودرو ها هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶