بلیط لحظه آخری استانبول 

بلیط لحظه آخری استانبول

بلیط لحظه آخری استانبول 

  

استانبول یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه است که در تمام طول سال پذیرای تعداد زیادی مهمان و گردشگر از نقاط مختلف دنیاست. از نظر مساحت شهر استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه و یکی از بزرگترین شهرهای دنیاست.

استانبول همچنین یکی از محبوب ترین مقاصد سفر خارجی برای ایرانیان است. دلایل زیادی برای پرطرفدار بودن استانبول به عنوان مقصد سفر برای ایرانیان وجود دارد از جمله عدم نیاز به گرفتن ویزای ترکیه با پاسپورت ایرانی٬ نزدیکی ترکیه به ایران٬ آب و هوای مناسب در تمام فصول سال٬ طبیعت زیبای استانبول٬ آثار تاریخی به جا مانده از دوران عثمانی٬ مراکز خرید و برندسنترها٬ نزدیکی فرهنگ مردم ایران و ترکیه و ... .

 

 

از پرفروش ترین خدمات مسافرتی در ایران میتوان به بلیط هواپیما استانبول و تور استانبول اشاره کرد. و با توجه به تقاضای زیاد برای خرید این خدمات در تمام طول سال امکان خرید بلیط لحظه آخری استانبول و تور لحظه آخری استانبول با قیمت مناسب از طریق وبسایت bono.ir وجود دارد.

 

 

قیمت بلیط استانبول

 

اولین قدم برای سفر خرید بلیط به مقصد سفر است. که این روزها امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما کار را راحت کرده است. نرخ بلیط هواپیما استانبول در ایام مختلف متفاوت است. قیمت بلیط استانبول به تاریخ پرواز٬ ساعت پرواز٬ ایرلاین و در کل به عواملی که بر میزان تقاضای مسافرین برای سفر به استانبول تاثیرگذار است بستگی دارد.

در سایت بونو امکان رزرو بلیط سیستمی استانبول و بلیط چارتری استانبول وجود دارد. نرخ بلیط ها نیز بر اساس عواملی که پیش تر گفته شد به صورت لحظه ای قابل تغییر است. برای مشاهده قیمت بلیط تهران استانبول یا مسیر برگشت استانبول تهران در سایت و اپ بونو قیمت بلیط استانبول در تاریخ مورد نظر خود را جستجو کنید.

 

 

ارزان ترین نرخ بلیط استانبول

 

با توجه به نوسان قیمت بلیط استانبول در زمان های مختلف برای خرید بلیط ارزان استانبول کافیست در اولین فرصت تاریخ سفر خود را مشخص کنید و نرخ بلیط استانبول برای تاریخ موردنظر را در سایت bono زیر نظر داشته باشید. در سایت بونو امکان رزرو تمامی پروازهای موجود به مقصد استانبول یا در مسیر برگشت از استانبول با ارزانترین قیمت بلیط استانبول قابل رزرو است. همچنین پشتیبانی ۲۴ساعته فروش در صورتی که در رابطه با رزرو بلیط لحظه آخری استانبول سوالی داشته باشید سما را راهنمایی میکند.

 

از میان بلیط سیستمی و بلیط چارتری معمولا بلیط چارتری استانبول با تخفیف بیشتری قابل رزرو میشود و انتخاب از میان پروازهای چارتری مقرون به صرفه تر است. برای اطلاع از ارزان ترین نرخ بلیط استانبول همچنین میتوانید قیمت بلیط لحظه آخری استانبول را از طریق اینستاگرام بونو دنبال کنید. موضوع دیگری که اگر به دنبال سفر ارزان به استانبول هستید باید به آن توجه کنید انتخاب تاریخ سفر در فصل هایی است که پرواز تهران استانبول خلوت تر است مثل پاییز و زمستان که علاوه بر قیمت ارزان بلیط استانبول نرخ هتل ها نیز مناسب تر است و همچنین میتوانید از تخفیفات برندها در خرید استفاده کنید.

 

برای کاهش هزینه سفر و پیدا کردن ارزانترین نرخ بلیط استانبول بهتر است در زمان های تعطیلات و فصل های شلوغ سفر نکنید اما اگر برای سفر محدودیت زمانی دارید و در این زمان ها قصد سفر دارید با جستجوی پرواز از مدتی قبل از سفر و رزرو بلیط قبل از نزدیک شدن به تاریخ سفر و مواجه شدن با گرانی یا ظرفیت محدود پروازها میتوانید بلیط هواپیما استانبول را با قیمت بهتری تهیه کنید.

 

 

تور لحظه آخری استانبول

 

یکی از راه های سفر به استانبول رزرو تور استانبول است. رزرو تور لحظه آخری استانبول با نرخ مناسب در همه روزهای سال در مجموعه bono امکان پذیر است. تور استانبول شامل خدمات کامل سفر به استانبول است و کار شما را برای سفر به استانبول راحت میکند. خدمات تور استانبول شامل بلیط رفت و برگشت استانبول ٬ رزرو هتل استانبول ٬ بیمه مسافرتی با پوشش کرونایی ٬ ترانسفر فرودگاهی و همراهی لیدر فارسی زبان در طول سفر است. شما با رزرو تور لحظه آخری استانبول در زمان خود صرفه جویی میکنید به این صورت که یک پکیج کامل خریداری کرده و برای جستجو و پیدا کردن پرواز و هتل مناسب و خرید بیمه و ... به صورت جداگانه وقت صرف نمیکنید. با آنکه در صورت رزرو تور استانبول در مقایسه با خرید بلیط استانبول و رزرو هتل استانبول به صورت جداگانه خدمات کاملتری دریافت میکنید٬ در نهایت به خاطر رزرو پکیج٬ هزینه کمتر و ارزانتری پرداخت میکنید که باعث صرفه جویی در هزینه سفر میشود. به علاوه امکان دریافت مشاوره از بخش رزرواسیون برای انتخاب بهترین تور متناسب با اولویت های شما برایتان فراهم است و دغدغه ای برای انتخاب هتل و ... نخواهید داشت.

 

 

ارزان ترین تور استانبول

 

اگر قصد سفر به استانبول دارید و به دنبال ارزان ترین تور استانبول هستید بهتر است به چند نکته توجه کنید:

-              در صورت امکان در فصل زمستان و پاییز برای سفر به استانبول برنامه ریزی کنید. در این فصول تقاضا برای  سفر به علت آب و هوا و همچنین باز بودن دانشگاه ها و مدارس و کمتر بودن تعطیلات کمتر و در نتیجه قیمت تور استانبول ارزانتر خواهد بود.

-              حداقل یک هفته قبل از تاریخ مورد نظرتان برای رزرو تور لحظه آخری استانبول اقدام کنید تا بتوانید از میان تورهای مختلف با پرواز و هتل مناسب تور استانبول مورد نظر خود را رزرو کنید. اگر تا لحظه آخر صبر کنید احتمال از دست دادن هتل هایی با قیمت و شرایط مناسب یا اتاق های اصطلاحا استاندارد و قیمت مناسب وجود دارد. به علاوه ممکن است پروازهای با ساعت پروازی بهتر و قیمت مناسب افزایش نرخ پیدا کنند و در نرخ تور استانبول تاثیر بگذارند.

-              با آنکه قصد سفر ارزان دارید اما پیشنهاد ما انتخاب تور استانبول با هتل ۴ یا ۵ ستاره است به این دلیل که درجه کیفی اکثر هتل ها در استانبول نسبت به استانداردهای مورد انتظار ما تا حدی ضعیف تر است و کیفیت خدمات در هتل های سه ستاره چندان باب طبع مسافرین ایرانی نیست. البته این را هم بدانید که در اکثر مواقع اختلاف نرخ بین هتل ۳ ستاره با ۴ ستاره معقول و مناسب چندان زیاد نیست اما اختلاف کیفیت قابل توجه است.

 

 

اگر قصد سفر دارید حتما سایت کیش آنلاین یا کیش۴ را میشناسید. شما میتوانید برای خرید بلیط لحظه آخری میتوانید به این سایت مراجعه نمایید و بلیط لحظه آخری تمامی مسیر ها را بصورت ارزان و لحظه آخری تهیه نمایید.

 

 

در نهایت امیدواریم با نکاتی که در این مقاله بررسی کردیم انتخاب مناسبی برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول و یا تور لحظه آخری استانبول داشته باشید.

 

دیدگاه‌ها  

+1 # احسان 1402-02-20 14:32
تور هفت روزه برای ترکیه در حال حاضر دارید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # پروانه 1402-02-22 12:29
من همیشه بلیت هامو از شما میخرم، نسبت به جاهای دیگه خیلی مناسب تر و ارزون نر هست قیمتاتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶