سفر به کیش و اجاره ماشین در کیش

سفر به کیش و اجاره ماشین در کیش

سفر به کیش و اجاره ماشین در کیش

اگر به فکر سفر به جزیره کیش افتاده اید بعد از خرید بلیط لحظه آخری کیش و رزرو هتل کیش نوبت به اجاره ماشین در کیش میرسد. لازم است قبل از ورود به جزیره کیش اقدام به اجاره خودرو در کیش نمایید و پیش از سفر به کیش ماشین مورد نظر خود را رزرو نمایید. پیشنهاد ما برای اجاره ماشین در کیش وب سایت زیر است:

Kish1.ir

این وب سایت دارای مجوز اجاره ماشین از منطقه آزاد کیش است و سالیان سال است که به اجاره ماشین و اجاره لیموزین در کیش مشغول است.

از دیگر خدمات این سایت به اجاره موتور در کیش میتوان اشاره کرد که در ادامه به معرفی هر یک از خدمات می پردازیم.

اجاره ماشین در کیش

اجاره خودرو در کیش یکی از پرطرفدارترین خدمات در جزیره کیش به شمار می‌رود. در زمان اجاره ماشین شما یک قرار داد رسمی با شرکت اجاره ماشین منعقد می‌کنید. در این قرارداد شما برای مدت مشخص ماشین را رنت می‌کنید وسپس به شرکت باز می‌گردانید. اجاره ماشین در تمامی شهرهای ایران مرسوم است اما از آنجایی که جزیره کیش منطقه آزاد محسوب می‌شود وواردات ماشین‌های لوکس وخارجی به این منطقه تا چند سال گذشته آزاد بود وهزینه تاکسی چندان به صرفه نیست؛ بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که برای مدتی ماشین اجاره کنند. همچنین رانندگی کردن با خودروی موردعلاقه یکی از لذت‌های بزرگ در جزیره کیش محسوب می‌شود.

اگر برای سفر خود قصد اجاره ماشین در کیش را دارید می‌توانید از طریق سایت کیش یک اقدام کنید. برای اجاره ماشین در کیش شما باید مدارک خود شامل کارت شناسایی، گواهی نامه ویک فقره چک ضمانت معادل ارزش ماشین را ارائه دهید. سپس باید تعداد روزهای درخواستی را اعلام فرمایید. در نهایت کیش یک خودرو مورد نظر شما را در زمان ومکان تعیین شده به شما تحویل می‌دهد. این سایت از تنوع بسیار بالایی در اجاره خودرو برخوردار است وانواع مختلف خودروها همچون اسپرت، شاسی بلند وخودروهای اقتصادی را عرضه می‌کند.

از روش‌های کاهش هزینه‌های سفر برای تهیه بنزین وهزینه استهلاک ماشین، اجاره انواع ماشین در کیش است که علاوه بر کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، آزادی عمل بیشتری برای مسافر به ارمغان می‌آورد تا در عوض استراحت برای رفع خستگی رانندگی طی ساعت‌های طولانی، زمان بیشتری برای بازدید از جاذبه‌های جزیره کیش ولذت بردن از سفر در اختیار داشته باشد. ناگفته نماند که رانندگی در کیش نیز خود یکی از جاذبه‌های گردشگری است. توجه کنید که بوق زدن در کیش ممنوع بوده وترافیک نیز به ندرت پیش می‌آید.

حداقل زمان معمول اجاره ماشین در کیش 24 ساعته بوده ودر صورت تمایل مشتری قابل تمدید خواهد بود.  نرخ اجاره ماشین‌ها به مدل، نوع ماشین وخدمات مشمول آنها بستگی دارد. مشتری رزرو خودرو را معمولا به طریق غیرحضوری انجام داده وماشین را در فرودگاه تحویل می‌گیرد. قرارداد در همان محل تحویل منعقد ووجه قرارداد پرداخت می‌شود. حین قرارداد، مبلغی نیز به عنوان وجه ضمانت قرارداد از مشتری دریافت می‌گردد که پس از اتمام قراداد به او عودت داده خواهد شد. مبلغی نیز برای وجه خلافی نزد شرکت به مدت بیست تا سی روزه باقی می‌ماند که با محرز شدن عدم خلافی وجریمه خودرو در مدت زمان قرارداد، به حساب مشتری واریز خواهد شد. هزینه تأمین بنزین ماشین بر عهده مسافر است که می‌تواند از طریق کارت سوخت خود پرداخت کند. مدارک لازم برای عقد قرارداد هم     گواهینامه رانندگی وکارت شناسایی است. بسیاری از شرکت‌های اجاره ماشین در کیش خدمات CIP نیز ارائه می‌دهند که مراد از آن خدمات تشریفاتی فرودگاهی است که از ورود مسافر به فرودگاه آغاز می‌شود که عبارتند از: انتقال با خودروی جداگانه از سایر مسافران به ترمینال، دریافت کارت پرواز، تحویل چمدان‌ها پذیرایی ومانند آن. این خدمات محدودیتی ندارد ومسافر باید باید ساعاتی پیش از پرواز درخواست خود را اطلاع دهد. 

چرا اجاره ماشین در کیش

ممکن است شما با خود بگویید چرا باید روزانه مبلغی را برای اجاره خودرو در کیش بپردازم در حالی که گزینه‌های دیگری مانند تاکسی وجود دارند. اجاره خودرو در کیش مزایایی دارد که به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. در قسمت زیر با این مزایا بیشتر آشنا می‌شوید.

با توجه به اینکه کیش در منطقه آزاد قرار گرفته، هیچ محدودیتی در این جزیره برای ورود ماشین‌های خارجی وجود ندارد. شما با اجاره خودرو در کیش این فرصت را پیدا می‌کنید تا با لوکس‌ترین و به ‌روز‌ترین خودروهای خارجی رانندگی کنید.

اگر هزینه تاکسی واجاره ماشین در کیش را با هم مقایسه کنید متوجه می‌شوید که هزینه اجاره ماشین از تاکسی به مراتب برای شما کمتر تمام می‌شود. ضمن آنکه تاکسی مانند ماشین اجاره‌ای در هر لحظه در اختیار شما نخواهد بود.

زمان رفت وآمد شما در کیش با در اختیار داشتن یک ماشین لوکس بسیار کوتاه می‌شود وشما می‌توانید از تمام جاذبه‌های کیش دیدن کنید.

 

اجاره ماشین ۷ نفره در کیش یا اجاره ون در کیش

برای جمعیت بیشتر یا خانواده‌ها وافرادی که به‌صورت گروهی سفر می‌کنند، مشکل کمبود جا در اجاره ماشین در کیش همواره مطرح بوده است. اما با ابتکار عمل مجموعه‌های رزرواسیون خودرو برای اجاره ماشین ۷ نفره در کیش این مشکل به‌راحتی حل شده است.

با وجود خودروهای اجاره‌ای پرگنجایش وانواع ون، جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. در این مجموعه نمونه‌های خوبی از ماشین‌هایی لوکس با گنجایش ۷ نفر برای رزرو آماده است که می‌تواند به خوبی نیاز خانواده ها را تامین کند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

0 # میعاد 1402-02-20 14:30
برای اجاره ماشین هفت نفره در کیش چه خودرویی رو پیشنهاد میدید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # بهروز 1402-02-25 10:07
ما تعدادمون زیاده و اینسری تصمیم گرفتیم ازتون ون کرایه کنیم؛ فکر میکنم خیلی جالب باشه :D
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶