انواع ماشین برای اجاره در کیش

انواع ماشین برای اجاره در کیش

انواع ماشین برای اجاره در کیش

 

جزیره‌ی زیبای کیش، در دل خلیج همیشه فارس با آب و هوا و امکانات تفریحی خاص خود، هرساله میزبان تعداد زیادی از مسافرین است. در میان تمام تفریحات موجود در این جزیره، موردی هست که چشم بسیاری را به خود خیره می‌کند. رفت و آمد ماشین‌های لوکس و متنوع که در جاهای دیگر ایران، حداقل در این مقیاس یافت نمی‌شوند، از نکات جالب جزیره کیش است. اجاره ماشین در کیش از برنامه‌هایی است که هر فرد باید در کیش داشته باشد. لذت رانندگی با ماشین‌های باکیفیت کره‌ای، ایتالیایی، آلمانی و ... بسیار دل چسب است. بسیاری از افراد به خاطر سفر با هواپیما یا کشتی به جزیره و همراه نداشتن وسیله نقلیه شخصی به دنبال اجاره ماشین ارزان در کیش هستند. ماشین به صورت تمام وقت تا زمانی که افراد قید کنند در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا بدون نیاز به انتظار برای تاکسی تلفنی یا اینترنتی در جزیره زیبای کیش تردد کنند.

 

اجاره ماشین 7 نفره در کیش

ممکن است تعداد افراد خانواده شما زیاد باشد یا به طور جمعی با دوستانتان به کیش سفر کرده باشید. سفر با تعداد زیاد همواره این مشکل را دارد که نمی‌توانید همه در یک ماشین باشید و با هم از مناظر لذت ببرید و گفت و گو کنید. اجاره ماشین در کیش تنها محدود به ماشین‌های 5 نفره نیست. امکان اجاره ماشین 7 نفره در کیش برای لذت بردن دسته جمعی از رانندگی وجود دارد.

اجاره ماشین 7 نفره در کیش

 

ماشین‌های هفت نفره معمولاً ماشین‌های لوکس و گران قیمتی هستند که نه تنها خرید آن‌ها راحت نیست، بلکه در صورت داشتن پول هم کمیاب هستند. جزیره کیش منطقه آزاد است و برای وارد کردن ماشین به این جزیره نیازی به پرداخت عوارض و گمرک هنگفت وجود ندارد. البته امکان خارج کردن خودروها از کیش نیز میسر نمی‌باشد. به همین دلیل بسیاری از مردم برای تجربه‌‌‌‌‌‌‌‌ی رانندگی با این ماشین‌ها، اقدام به کرایه‌ی آن‌ها در جزیره کیش می‌کنند.  مجموعه‌ی کیش اسپید ماشین‌های بسیار جذاب و لوکسی را برای اجاره در کیش فراهم کرده است. بخشی از این ماشین‌ها، ماشین‌های هفت نفره هستند. اجاره خودرو هفت نفره در مجموعه کیش اسپید از 500 هزار تومان شروع شده و به دو میلیون تومان در بیست و چهار ساعت می‌رسد. تنها با پرداخت چنین مبلغی می‌توانید رانندگی با ماشین‌های بی نظیری مثل دوج دورانگو یا پرادو را تجربه کنید.

بسیاری از شرکت‌ها از شما چکی به مبلغ قیمت خودرو دریافت می‌کنند تا به عنوان ضمانت، نزد خود نگه دارند. شرکت کیش اسپید تنها مبلغ بین 5 میلیون تا 15 میلیون تومان را به عنوان وثیقه از شما دریافت می‌کند. این مبلغ بعد از این که ماشین به شرکت تحویل داده شد، به شما بازگردانده می‌شود. این که مبلغ دقیقاً چقدر باشد بستگی به قیمت خودرو دارد. داشتن گواهینامه نیز شرط اساسی برای اجاره ماشین در کیش است.

 

صرفه‌ی اقتصادی اجاره ماشین هفت نفره

وقتی به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنید، دوست دارید به جاهای متفاوتی بروید. وقتی بیش از 4 نفر باشید مجبور به گرفتن دو تاکسی در هر رفت و آمد هستید. جدا از دردسرهای مربوط به پیداکردن دو ماشین خالی در یک زمان به خصوص در زمان‌های شلوغی جزیره، هزینه زیادی برای شما ایجاد می‌شود. به جای این کار می‌توانید از امکان اجاره ماشین ارزان در کیش استفاده کرده و یک ماشین هفت نفره اجاره کنید. در این صورت ماشین به صورت تمام وقت در اختیار شما خواهد بود و ضمن صرفه جویی در زمان، در هزینه هم صرفه جویی نموده‌اید.

 

اجاره ماشین کروک در کیش

ماشین کروک رویای کودکی بسیاری از ماست. خیلی از بچه‌ها از وقتی که می‌توانند به خوبی راه بروند، یک ماشین کروک اسباب بازی به عنوان هدیه دریافت می‌کنند! رانندگی با این ماشین‌ها برای همه جذاب است. این خودروهای لوکس و پر زرق و برق علاوه بر این که برای رانندگی جذاب هستند، با حضور در عکس‌های یادگاری شما خاطره‌ی سفر به کیش را ماندنی‌تر می‌سازند.

برای اجاره ماشین در کیش، گزینه‌ِی اجاره‌ی خودروی کروک نیز پیش روی شماست. می‌توانید خودروهای جذابی مثل بنز SLC یا موستانگ و کامارو را از شرکت کیش اسپید اجاره کنید. شرایط اجارة این ماشین‌ها مثل خودروهای 7 نفره است. کافی است مبلغی را بسته به قیمت و نوع ماشین نزد شرکت به امانت بسپارید و گواهینامة رانندگی داشته باشید. قیمت اجارة ماشین کروک از مجموعة کیش اسپید بین یک میلیون و دویست هزار تومان تا سه میلیون و پانصد هزار تومان برای یک شبانه روز است.

اجاره ماشین کروک در کیش

 

اجاره موتور در کیش

برای تفریح در جزیره کیش لازم نیست حتماً از خودروهای لوکس استفاده کنید. اجاره موتور در کیش یکی دیگر از گزینه‌هایی است که شرکت کیش اسپید مقابل شما قرار داده است. بسیاری از افراد دوست دارند سریع جا به جا شوند و وسیله نقلیه ارزانی داشته باشند و یا تنها سفر کرده و نیازی به ماشین ندارند. اجارة موتور برای این دسته یک گزینة عالی است. برخی از افراد بدون توجه به قیمت و یا سهولت استفاده، موتورسواری را دوست دارند. تجربة نشستن بر پشت موتور در هوای مطبوع جزیره هنگام غروب یا طلوع آفتاب بسیار جذاب است. برای اجاره موتور در کیش می‌توانید آن را هم برای یک ساعت و هم برای یک شبانه روز اجاره کنید.

اجاره موتور در کیش

در جزیره کیش می‌توانید در لاین‌های ویژه دوچرخه، با موتور تردد کنید و از زیبایی‌های جزیره دیدن کنید. هم چنین یک مسیر پنج و نیم کیلومتری در ساحل شرقی تنها برای موتور سواری طراحی شده است. موتورسواری در این مسیر در هنگام طلوع و غروب خورشید بسیار لذت بخش خواهد بود. مسیرهایی برای موتور سواری آفرود طراحی شده است که می‌توانید هیجان را در آن تجربه کنید.

ورود موتورهای بنزینی به جزیره کیش ممنوع است و تنها امکان استفاده از موتورهای برقی وجود دارد. این موتورها شارژ می‌شوند و هر بار شارژ یک ساعت گشت زنی را کفاف می‌دهد. قیمت اجاره یک ساعته موتور از کیش اسپید 290 هزار تومان و اجاره 24 ساعته بین 400 تا 480 هزار تومان است. برای اجاره موتور کافی است مدرک شناسایی معتبر داشته باشید و بالای 18 سال سن داشته باشید. موتور در هر محلی که نیاز داشته باشید اعم از درب منزل یا هتل به شما تحویل می‌شود.

 

دیدگاه‌ها  

+1 # فرزین 1402-02-20 13:54
سری قبل که با خانواده اومده بودیم یک اسپورتیج ازتون اجاره کردیم که یسیار تمیز و عالی بود اینسری که تعدادمون کمتر هست تصمیم دارم یه ماشین کروک برای اجاره در کیش انتخاب کنم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شمیم 1402-02-22 12:18
چه قدر جالب که موتور هم اجاره میدید :D
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶