بررسی ماشین فورد رنجر رپتر ۲۰۲۳

بررسی ماشین فورد رنجر رپتر ۲۰۲۳

بررسی ماشین فورد رنجر رپتر ۲۰۲۳

رنجررپتور۲۰۲۳ ماشینی با موتور قوی و همچنین فنرهای پرتوان کمک می کند تا راننده بتواند در سخت ترین شرایط رانندگی را به خوبی مدیریت کند همچنین تواناییزیادی در عبور از مسیر های پرپیچ و خم آفرودی دارد که می‌تواند گزینه خوبی برایماجراجویان و علاقمندان وانت بارهای آمریکایی باشد. در کمپانی فورد پسوند رپتورنشان دهنده یک تراک یا شاسی بلند با عملکرد فنی بالا می باشد. فورد پیکاپ سایزمتوسط خود را با تریم رپتور به بازار اروپا فرستاد تا آنها نیز از داشتن این پیکاپجذاب بهره‌ مند شوند. در بازار‌هایی مانند استرالیا و آمریکا، رنجر رپتور از پیشرانه ۶سیلندر ۳ لیتر توئین توربو بهره می ‌برد که ۳۹۲ اسب‌ بخار قدرت و ۵۸۳ نیوتن‌ متر گشتاور تولید می‌کند اما این پیکاپ دوست داشتنی در اروپا با توجه به استانداردهایسختگیرانهبه دلیل قوانین آلایندگی در بالاترین حالت ۲۸۸ اسب ‌بخار قدرت و ۴۹۰ نیوتن‌ متر گشتاور تولید می کند. هرچند گشتاور آن از موتور دیزلی نسل قبلی کمتراست اما قدرت بیشتری تولید می‌کند.

 

فورد رنجر رپتر ۲۰۲۳
فورد رنجر رپتر ۲۰۲۳

مشخصات کلی فورد رنجر رپتور ۲۰۲۳

 

نوع موتور: بنزینی تزریق مستقیم                  کروز کنتزل: دارد

حجم موتور: ۳.۰ لیتر                                کروز کنتزل هوشمند: دارد

گیربکس: ۱۰ سرعت اتوماتیک                  رادار نقطه کور: دارد

فرمان: برقی                                           دکمه های کنترلی فرمان: دارد

نوع بدنه: وانت اسپرت سایز متوسط           اتولایت: دارد

نوع رینگ: آلومینیومی                           نمایشگر اطلاعات و سرگرمی: دارد

تعداد سرنشین: ۵ نفر                             تهویه اتوماتیک: دارد

مشخصات فنی رنجررپتور ۲۰۲۳

فورد رنجر رپتور مدل ۲۰۲۳ در نسخه دیزل هم قابل سفارش است اما تنها نسخه بنزینی این ماشین است که به تکنولوژی آنتی لگ مجهز می شود. همان‌ طور که از نسخه‌های رپتور انتظار می‌رود، فورد رنجر رپتور از سیستم تعلیق محکم و قوی تریبهره مند است، تا توانایی های بیشتری برای عبور از تمامی مسیرها داشته باشد. ازجملهٔ ویژگی‌های این تعلیق می‌توان به بازوهای کنترل بالایی و پایینی آلومینیومیقوی ‌تر و کمک‌های هیدرولیکی از نوع ۲.۵ اینچی فاکس اشاره کرد که اصطکاک را نسبت به نسل قبلی کاهش می دهد میزان حرکت سیستم تعلیق افزایش یافته و نیرویمیرایی نیز ۲۵ درصد افزایش داشته است.

تقویت‌کننده‌هایی در ستون C، فضای بار و محل نصب زاپاس، در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن‌ها، فورد پایه‌های لنت‌ها و کمک فنر جلو و عقب را محکم ‌تر کردهاست. فورد رنجر رپتور مدل ۲۰۲۳، دارای سیستم چهارچرخمحرک دائمی و جعبه انتقال دو سرعته با کنترل الکترونیکی، برای بازار اروپاست. قفل دیفرانسیل جلو و عقب و هفت حالت رانندگی مختلف برای رنجر رپتور ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است که شامل سه حالت معمولی، اسپرت، لغزنده٬ منایب برای آسفالت و چهار حالت صخره، شن، گل ولای و باجا (رانندگی پرسرعت آفرود) هم از دیگر ویژگی‌های آفرودی اینماشین هستند. علاوه براین سیستم کروز کنترل آفرودی تریل نیز وجود دارد که قابلیتاین ویژگی، کنترل گاز و ترمز ماشین در سرعت کمتر ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.

 

طراحی بیرونی و داخلی رنجر رپتور ۲۰۲۳

 

طراحان فورد برای طراحی بیرونی رنجر رپتور، هفت رنگ بدنه شامل کدOrange وConquer Grey در نظر گرفته است. گلگیرهای این نسخه قوی تر و بزرگ تر از نسخه معمولی شده و در پایین آن رینگ های ۱۷ اینچی با تایرهای مناسب چهارفصل تمامی سطوح آن پوشیده شده است. از تجهیزات استاندارد این ماشین می توان به چراغ های جلو تمام LED ماتریسی پله رکاب های آلومینیومی و ورودی هوا اشاره کرد و همینطور درعقب ماشین اگزوز اسپرت تعبیه شده است که صدای آن قابل تنظیم می باشد.

طراحی داخلی رنجر رپتور بسیار ساده است که فضایی نسبتا اسپرت دارد با تزئینات نارنجی رنگ تکمیل شده که رنگ نارنجی رنگ رسمی محصولات نسل جدید و نوین رپتور فورد محسوب می شود و همینطور در مرکز داشبرد به نمایشگر عمودی۱۲.۰ اینچی تمام لمسی و نسل جدید سیستم مولتی مدیا Sync 4 و انرویداتو و اپلکارپلی بی سیم ارائه می شود. شرکت فورد مجهز است، در حالی که سیستم نمایشگراطلاعات پشت فرمان آن نیز یک نمونه ۱۲.۴ اینچ تمام دیجیتال است. سیستم صوتیماشین از برند باکیفیت ومشهور B&O با ۱۰ بلندگو مستقل است که بهترین کیفیتخروجی سیستم صوتی را به ارمغان می آورد.

صندلی‌های اسپرت رنجر رپتور با الهام از جت‌های جنگنده طراحی شده است. پدالهای تعویض دنده منیزیومی برای نسخه رنجر رپتور به صورت خاص در نظر گرفته شده است. 

کیش اسپید وب سایت اجاره ماشین در کیش و اجاره موتور در کیش است و این متن به همت تیم تولید محتوای کیش اسپید تهیه شده است.

دیدگاه‌ها  

+1 # SHAGHAYEGH 1402-01-17 09:00
ممنون از مطالب بروز و مفید سایتتون
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # سهند 1402-02-20 13:25
برای آفرود خودرو رنجر رپتور خیلی خوبه ما با دوستامون این ماشین رو ازتون اجاره کرده بودیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # گیسو 1402-02-22 12:12
این ماشین برای اجاره در کیش موجود هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶