بررسی ماشین کادیلاک ATS در کیش

بررسی ماشین کادیلاک ATS در کیش

بررسی ماشین کادیلاک ATS در کیش

یکی از شهر های توریستی در جنوب ایران که سالانه افراد زیادی را جذب خود می‌کند، جزیره زیبایی کیش می‌باشد که در آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و در بین مسافران از محبوبیت به خصوصی برخوردار است به همین علت افراد بسیاری برای دیدن مناطق دیدنی و جذاب آن و گذراندن لحظاتی خوش به آن سفر می‌کنند.

به دلیل توریستی بودن جزیره کیش جا به جایی با تاکسی و وسایل نقلیه عمومی می‌تواند هزینه بر باشد و همینطور وقت گیر، یکی از بهترین راهکارها برای این موضوع اجاره و یا رنت خودرو می‌باشد که شما به راحتی در هر زمان و هر مکان که بخواهید می‌توانید خودروی مورد علاقه و مورد نیاز خود را اجاره کنید و در هزینه های سفر صرفه جویی کنید؛ شما حتی قبل از رسیدن به جزیره کیش می‌توانید خودرو مورد نظر خود را رزرو کرده تا زمانی که به جزیره رسیدید، ماشین خود را در هر جا که مایل بودید تحویل بگیرید.

بررسی کادیلاک ATS در کیش
بررسی کادیلاک ATS در کیش

بررسی ماشین کادیلاک ATS در کیش

همانطور که می‌دانید کیش جزو شهرهای آزاد محسوب می‌شود و این بدین معنا است که انواع ماشین های لوکس و خارجی در این جزیره زیبا وجود دارند و شما می‌توانید با مبلغی مناسب خودرو مورد نظر خود را به هر تعداد روزی که خواستید از ما اجاره کنید. یکی از ویژگی های مجموعه ما، یعنی کیش‌اسپید، برای اجاره انواع خودرو به شما، تنوع ماشین های لوکس و اسپرت بوده که بدون واسطه و با بهترین قیمت میتوانید اجاره کنید و در هر مکان که مایل بودید خودرو را تحویل بگیرید. اگر با خانواده سفر کرده اید و به خودرو های آمریکایی علاقه مندید پیشنهاد کیش اسپید به شما اجاره کادیلاک ATS در کیش می‌باشد، کادیلاک ATS یک سدان فوق جذاب و راحت بوده که مطمئنا با دیدن ظاهر آن بیشتر مجذوب این خودرو خواهید شد. ماشین کادیلاک ATS در مجموعه کیش اسپید موجود است و در ادامه این مقاله از کیش‌اسپید به معرفی بیشتر و بهتر این خودرو خواهیم پرداخت.

ماشین کادیلاک ATS در کیش
ماشین کادیلاک ATS در کیش

کادیلاک ATS آمریکایی اسپرت

کادیلاک ATS دومین مدل پر فروش برند کادیلاک بوده و دلایلی نیز برای این محبوبیت وجود دارد. چهره جذاب، فناوری پیشرفته، و همچنین کادیلاک ATS  در مقایسه با رقبایش یعنی آئودی و بی ام و، از هندلینگ تیز و فرز تری برخوردار است. شکل ظاهری کادیلاک ATS سدان تغییرات بسیاری کرده، جلو پنجره عوض شده، ورودی های هوا عریض تر و پایین تر آمده اند، لوگوی کادیلاک مورد بازنگری قرار گرفته و ظاهر مدرن تری به خود گرفته، موتور به کار رفته در آن نیز موتوری چهار سیلندر مجهز به توربو شارژ بوده که توان تولید گشتاور بیشتری را دارد، با توجه به تفاسیر گفته شده علت محبوبیت کادیلاک ATS درمیان سدان های لوکس معلوم میشود. کادیلاک ATS مدل 2015 سدانی جذاب و اسپرت با ظرفیت پنج نفر است که در چهار تیپ به بازار عرضه می‌شود: تیپ پایه، تیپ Luxury، تیپ Performance و تیپ Premium؛ تجهیزات استاندارد تیپ پایه شامل رینگ های 17 اینچی، گرمکن آینه های جانبی، چراغ های اتوماتیک، دسترسی و استارت بدون کلید، کروز کنترل، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای، صندلی های برقی جلو با قابلیت حرکت در 6 جهت، روکش وینیل، فرمان تلسکوپی با قابلیت خم شدن به  بالا و پایین، سیستم OnStar، سیستم Wi-Fi 4G، سیستم صوتی Bose به همراه 7 بلندگو، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، رادیوی ماهواره ای، درگاه iPod/USB و یک درگاه صوتی اضافی. تجهیزاتی که به صورت سفارشی برای تیپ پایه به فروش می‌رسند سیستم صوتی Bose به همراه 10 بلندگو و صدای فراگیر، سیستم تفریحات و سرگرمی CUE، دوربین دید عقب، سه درگاه USB و رادیوی HD،  تجهیزات موجود در تیپ Luxury شامل حسگرهای پارک عقب، سیستم روشن کردن موتور از راه دور (فقط در مدل های مجهز به گیربکس اتوماتیک)، صندلی های برقی جلو با قابلیت حرکت در هشت جهت، حافظه تنظیمات راننده، روکش چرمی، صندلی های تاشوی عقب با نسبت 40/60، آینه الکتروکرومیک، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، سه درگاه USB، رادیوی HD و امکان شارژ تلفن همراه به صورت بی سیم. سیستم صوتی ارتقا یافته و مسیریاب ماهواره ای نیز به صورت سفارشی قابل خریداری هستند.  در ادامه به تجهیزات تیپ Performance کادیلاک  ATS می پردازیم که شامل چراغ های زنون، چراغ های LED مخصوص رانندگی در روز، صندلی های اسپرت جلو (به همراه تنظیمات دستی پشتی برای صندلی شاگرد و تنظیمات برقی برای صندلی راننده)، پدال های آلومینیومی، پدل شیفتر و امکان دسترسی به صندوق عقب از روی صندلی های عقب. و در نهایت تجهیزاتی که تیپ Premium در اختیار خریداران قرار می‌دهد شامل این موارد است: رینگ های 18 اینچی، مسیریاب ماهواره ای، نمایشگر مجازی رنگی، فرمان تلسکوپی با قابلیت خم شدن به بالا و پایین و صندلی های تاشوی عقب با نسبت 40/60. بسیاری از تجهیزات استانداردی که در تیپ های بالاتر ارائه می‌شوند، در تیپ های پایین تر به صورت سفارشی قابل خریداری هستند. کادیلاک ATS مجهز به یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری بوده که قادر به تولید 220 اسب بخار نیرو و حدود 258 نیوتن متر گشتاور است، این نیرو با استفاده از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب ATS منتقل می‌شوند و سرعت این سدان اسپرت جذاب را ظرف مدت 8 ثانیه به 100 کیلومتر می‌رسانند.

برای توصیف خودرو های بسیاری این روز ها از کلمه اسپرت استفاده می‌شود، اما به جرات می‌توان گفت کادیلاک ATS به لطف سواری خوب، هندلینگ عالی و فرمان پذیری تیز و فرز بعلاوه ترمز های قوی، سدانی لوکس و اسپرت و به نوعی دیگر خودرویی همه فن حریف است، صندلی های نرم، سواری راحت، موتور 2.5 لیتری که به نرمی کار می‌کند شرایطی را برای کاربر فراهم کرده تا بتوان از رانندگی با این سدان اسپرت آمریکایی نهایت لذت را ببرند. در نهایت باید گفت که کادیلاک ATS گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که به دنبال اجاره خودرویی لوکس با حس و حالی اسپرت در کیش هستند.

اگر به رانندگی با خودرو های آمریکایی علاقه مندید و بعد از خواندن این مقاله خواهان رانندگی با کادیلاک ATS در کیش شدید، کافی است به سایت کیش‌ اسپید مراجعه کنید و درخواست اجاره کادیلاک ATS در کیش را به صورت آنلاین ثبت کنید. 

 

دیدگاه‌ها  

+2 # علیرضا 1402-02-20 13:13
خیلی ماشین شیکیه، کابین خیلی قشنگ و راحتی هم داره، سواری باهاش خیلی لذت بخش هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # پری‌ناز 1402-02-22 12:08
برای چهار نفر بزرگسال خودروی جاداری هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶