بررسی ماشین کرایسلر در کیش

بررسی ماشین کرایسلر در کیش

بررسی ماشین کرایسلر در کیش

جزیره کیش، جزیره ای دوست داشتنی و توریستی که در جنوب ایران قرار دارد، جزو محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران بوده که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می‌کند و مسافران زیادی برای بازدید از مناطق گردشگری و تفریحات متنوع آن به این جزیره زیبا سفر میکنند. با گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان آب و هوای جزیره شاید باب دل همگان نباشد خصوصا در طول روز که هوا بیشتر از همیشه گرم است و چیزی که میتواند این گرما را آزار دهنده تر کند انتظار برای تاکسی و یا وسایل نقلیه دیگر است، تحمل گرما خصوصا برای افرادی که اصلا به آن عادت ندارند می‌تواند کار بسیار دشواری باشد چاره کار وسیله ای نقلیه ای است که همیشه حاضر باشد، اجاره ماشین در کیش، علاوه بر کاهش هزینه ها و سهولت در رفت و آمد، جلوی انتظار های عذاب آور و کسل کننده را برای شما و خانواده تان خواهد گرفت و سفرتان را بسیار لذت بخش تر خواهد کرد.

zبررسی ماشین کرایسلر در کیش
بررسی ماشین کرایسلر در کیش

 

کرایسلر در کیش

اجاره ماشین در کیش، یکی از تصمیمات خوبی است که برای تجربه سفری هرچه بهتر برای خود می‌توانید بگیرید، با رنت خودرو در کیش می‌توانید در هر زمان به هر مکانی که مایل بودید رفته و با خیالی راحت به گشت و گذار بپردازید. تنها نکته ای که هنگام اجاره ماشین در کیش باید به آن توجه کنید، نوع و مدل خودرویی است که به آن نیاز خواهید داشت، پیشنهاد کیش‌اسپید اجاره ماشین کرایسلر در کیش است که در ادامه این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت.

اجاره خودرو کرایسلر در کیش

ویژگی مشترک یا در بیان بهتر ویژگی که با آن خودروسازی آمریکا شناخته شده است، ماشین های عضلانی و با ابهت هستند و این در مورد کرایسلر آمریکایی نیز صدق می‌کند، کرایسلر سبک خاصی از عضلانی های آمریکایی را به نمایش گذاشت که پیش از آن نمونه اش را ندیده بودیم، البته تنها نمونه ای که بعد از آن دیدم نسل دوم خودش بود، خودرویی که از سال تا 2011 تا به همین امروز در حال دلبری کردن است.

بررسی کرایسلر در کیش
بررسی کرایسلر در کیش

باشکوه، تنها کلمه ای است که بعد از دیدن کرایسلر 300 میتوان در وصف آن گفت، طراحی آن دقیقا همان چیزی است که در دنیای امروز به آن نیاز داریم؛ تقارن و سادگی، صلابت همراه اقتدار، چهره ای عصبی با چاشنی بی رحمی، کرایسلر 300 با آنکه قصد قرار گرفتن و یا ادعایی مبنا بر سوپرلاکچری بودن نداشته اما نگاه به آن کافی است تا غرق در این اثر هنری شوید، در طراحی این خودرو همه چیز به جا است و هیچ چیز اضافی یا چیزی که نشان بر زیاد روی باشد در آن دیده نمی‌شود در واقع طراحان تنها خواستار به رخ کشیدن مهارت و توانمندی خود بودند که به بهترین شکل آن را انجام دادند. مانند هر خودرو آمریکایی دیگری از بدن عضلانی اش به راحتی قابل تشخیص است، گلگیر های درشت و توپر نشان دهنده بدنه ورزیده آن بوده، سقف صاف و بدون شیب آن شاید این خیال را به وجود آورد که ساز خودش را می‌زند، برخلاف ظاهر آن که شاید گول زننده باشد و طراح آن را مغرور نشان دهد، گفتنی است که ضریب اصطکاک کرایسلر 300 هم اندازه فراری کالیفرنیا مدل 2008 و تویوتا سلیکا مدل 1994 است.

شاید در نگاه اول چراغ های عقب و عمودی کرایسلر عجیب غریب به نظر برسند، اما طراحی آن و گونه ای که به درستی همه چیز کنار همه قرار گرفته اند بسیار چشم نواز و آشنا به نظر می‌رسد. هماهنگی، کلمه است که در تمامی قسمت های این خودرو شاهد آن هستیم و این موضوع در مورد کابین آن نیز صدق می‌کند؛ فرمان چرم دست دوز دورنگ اولین چیزی خواهد بود که توجه تان را جلب می‌کند، پشت فرمان اما جایی که آمپر نورانی مکانیکی-دیجیتالی قرار دارد که نمونه اش را قبلا ندیده بودیم، این نور آبی با نوار هایی هم رنگ که در بخش هایی از داشبورد در حرکت اند، همسو است. علاقه طراحان به الگوی بیضی کاملا مشهود است خصوصا ساعت لوکسی که به صورت جالبی  در  مرکز کنسول به کار رفته است. یکی از تجهیزات جالب به کار رفته در کرایسلر 300 سیستم Post Collision Safety  یا همان سامانه ایمنی پس از برخورد است سیستمی که بعد از وقوع تصادف اول با فعال کردن ترمز خودرو از خطرات ثانویه جلوگیری می‌کند. سیستم صوتی به کار رفته در کرایسلر 300، سیستم صوتی اعجاب انگیز Beats  است، از کیفیت و جهت تعریف از این سیستم باید اینگونه بگوییم که آنقدر با کیفیت است که گویی خودتان خواننده و نوازنده هستید.

باید بگوییم که کرایسلر 300 چند نوع پیشرانه دارد، کرایسلر برای این مدلش یعنی کرایسلر 300 سه نوع قوای محرکه تعریف کرده است. 3.6 لیتری Pentastar و 5.7 لیتری HEMI و 6.4 لیتری HEMI برای نسخه دیوانه‌وار  SRT-8. مدلی که قرار است به آن بپردازیم مدل پایه است که درون اش قلب تپنده 6 سیلندر V شکل و فیکس 300 اسب بخار قدرت تعبیه شده است، کرایسلر برای بیشتر محصولات معروف خود از همین پیشرانه بهره برده است. فاصله محوری بیش از 3 متر، سدان را جزو زمره کشتی ها قرار می‌دهد درست مانند کرایسلر 300 که طولش به 5 متر رسیده است و عرضش کمی تا 2متر شدن فاصله دارد. ابعاد مانند شاسی بلند، ارتفاع مثل کف خواب ها. تنها 12 سانتی متر فاصله آن با زمین است. با توجه به وزن و پیشرانه خودرو بدون توربوشارژ نمی‌توان ادعایی شتاب گیری خاصی را در آن داشت و صفر تا صد خودرو برابر با 7 ثانیه است که با در نظر گرفتن وزن 1800 کیلوگرمی اش هم این موضوع مورد پذیرش است، البته که جعبه دنده به کار رفته در آن از نوع 8 سرعته است. لازم به ذکر است ماشین کرایسلر در مجموعه کیش‌اسپید برای برای اجاره در کیش موجود است.

کرایسلر ادعایی در هیچ زمینه ندارد در واقع بیشتر از استدلال، عمل به جای حرف زدن بهره میبرد و این خود یک امتیاز مثبت است که کاربر را هر بار با شگفتی جدیدی روبرو خواهد کرد، همانطور که گفتیم کرایسلر با توجه به ظاهرش خودروی سریعی نیست همینطور هم هست اما تنها در شتاب اولیه، کافی است تا کمی زمان به آن بدهید تا به روی دور بی‌افتاد، برای تفسیر بهتر شما از یک کوپه 2+2 انتظار سرعت را دارید اما هیچ انتظار ندارید که یک بیل مکانیکی به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد، به ظاهر کرایسلر اصلا نمی‌خورد که مانند یک کوپه 2+2 چابک و جسور باشد، در بیان بهتر، ترمزها در این خودرو نه برای توقف بلکه ابزاری برای کنترل سرعت هستند.

در انتها باید بگوییم که اگر به خودرویی جادار و خاص علاقه مندید، این سدان فوق جذاب انتخاب خوبی برای شما خواهد بود، خودروی فوق جهت اجاره در مجموعه کیش اسپید موجود بوده و علاقه مندان به رنت آن برای اطلاع بیشتر و چگونگی اجاره کرایسلر در کیش میتوانند به سایت این مجموعه مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ها  

+1 # هومن 1402-02-20 13:06
هر چی از زیبایی این ماشین بگم کم گفتم، حتما برای رنت در کیش پیشنهادش میکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # Raha 1402-02-22 12:05
رنگ نقره ای و مشکی این ماشین فوق‌العاده است، برای اجاره در کیش کدام رنگ رو رو موجود دارید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶