بررسی خودرو بنز CLS در کیش

بررسی خودرو بنز CLS در کیش

بررسی خودرو بنز CLS در کیش

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران که سالانه افراد بسیاری را جذب خود می‌کند، جزیره زیبای کیش است، این جزیره زیبا که تنوع بالایی در انواع تفریحات و همچنین مکان ها گردشگری و تفریحی دارد، در فصل های توریستی مسافران و گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد، از این رو یکی از مشکلاتی که مسافران با آن روبرو می‌شوند کمبود وسیله نقلیه یا انتظار برای تاکسی است، که البته جا به جایی با تاکسی مطمئنا هزینه های سفر را چند برابر خواهد کرد و به معطلی آن نمی‌ارزد، اجاره ماشین در کیش می‌تواند علاوه بر راحت تر کردن سفرتان، به کاهش هزینه ها نیز کمک قابل توجهی بکند.

بنز CLS در کیش

اجاره ماشین در کیش در کنار اینکه به کاهش هزینه های شما کمک می‌کند، آسودگی خیال را نیز برایتان همراه دارد و دیگر نیاز به منتظر ماندن برای پیدا شدن تاکسی و وسیله نقلیه نخواهید بود و به راحتی به هر کجا که مایل بودید در هر زمانی که خواستید می‌توانید بروید. کیش که جزو مناطق آزاد محسوب می‌شود شاهد ورود خودروهای گوناگون و به روز دنیا به خود بوده است که این موضوع سبب آن گشته که اجاره این خودروها برای مسافران عادی باشد و گردشگران بتوانند ماشین مورد علاقه خود را که شاید در دیگر شهر های ایران نباشد اجاره و لذت سواری با آن را تجربه کنند. مجموعه کیش اسپید لیست متنوعی از خودروهای روز دنیا را برای اجاره در کیش برای مسافران موجود کرده و با مراجعه به سایت کیش اسپید می‌توانید از آنها مطلع شوید. هنگام اجاره ماشین یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید نیاز شما از آن ماشین است، چند نفر هستید و مدت اقامت شما در جزیره به چه مقدار است، با در نظر گرفتن این المان ها، می‌توانید خودرویی که جوابگویی نیاز هایتان باشد را انتخاب و اجاره کنید، پیشنهاد کیش اسپید در این مقاله به شما خودرو بنز CLS است، سدانی لوکس و جذاب که علاوه بر ظاهر فوق‌العاده، بسیار کاربردی بوده و تقریبا تمامی نیاز های شما از یک خودرو لوکس و کاربردی را فراهم میسازد، در ادامه مقاله به معرفی اجاره بنز CLS در کیش خواهیم پرداخت که این خودرو در کیش‌اسپید جهت اجاره در کیش موجود می‌باشد.

بررسی خودرو بنز CLS در کیش

ماشین بنز CLS

کمپانی بنز از محبوب ترین کمپانی های خودرو سازی در دنیا بوده که جزو شرکت های بزرگ و سازنده اتومبیل های لوکس به شمار می‌رود. یکی از شاهکار های این کمپانی بی شک مرسدس بنز سی‌ال‌اس بوده که علاوه بر طراحی فوق‌العاده، سرعت، امنیت و امکانات ویژه ای را برای کاربرانش در اتاق لوکسش جایگذاری کرده تا کاربران نهایت لذت را از سواری با آن بهره ببرند. 

این خودرو جذاب در سال 2010 رونمایی شد که آغازی برای این کلاس از طراحی های این کمپانی محسوب می‌شود. بنز CLS به شاهکار طراحی صنعتی دنیا معروف است. طراحی قسمت جلوی سی ال اس جدید بسیار تهاجمی تر شده و تمامی بخش های چراغ جلو از تکنولوژی ال ای دی (LED)  بهره میبرند، در قسمت بغل خودرو خطوط و حجم های به کار رفته باعث آن شده اند که سی ال اس هرچه بیشتر عضلانی تر و اسپرت تر نشان داده شود و در نمای پشت نیز شیب سقف و صندوق معروف سی ال اس مانند همیشه خود نمایی میکند، البته ممکن است چراغ های عقب کمی نا متعارف در نگاه اول به نظر برسند؛ گفتنی است که مرسدس بنز سی ال اس جدید از دو پیشرانه دیزل و دو پیشرانه بنزینی بهره می‌برد. البته لازم به ذکر است که نمای عقب خودرو بین اکثر کاربران ایرانی محبوب بوده و تنها موضوع آنکه صندلی های عقب خودرو چندان برای افراد  بلند قد راحت نخواهد بود، نکته قابل توجه که باید بدانید این است که موتور آن با خودروی S500 یکی است. حداکثر سرعت مرسدس بنز سی ال اس 500 با حداکثر سرعت 250 کیلومتر و شتاب 0 تا 100، 5 ثانیه ای خود جزو دسته خودروهایی با سرعت مناسب قرار میگیرد. قوه محرکه خودرو دیفرانسیل عقب بوده و موتور 8 سیلندر آن به صورت v شکل درون آن جای دارد. گیربکس به کار رفته در خودرو از نوع 7 دنده بوده و حداکثر قدرت آن 408 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن برابر با 599 نیوتن متر است. از امکانات موجود در بنز CLS میتوان به سیستم تنظیم خودکار فاصله با خودرو جلو، سیستم  PRE-SAFE Brake، سیستم  ADAPTIVE BRAKE، سیستم کمکی در سربالایی، سیستم تشخیص خودکار سرعت مجاز و تنظیم سرعت خودرو اشاره کرد. بنز CLS دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای بوده و سیستم ضد سرقت نیز در آن به کار رفته، قفل و باز کردن دربها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، سیستم قفل کودک در اختیار راننده از دیگر موارد به کار رفته در خودرو می‌باشد. همچنین بنز CLS مجهز به سیستم دزدگیر به همراه آژیر است. کابین خودرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه بوده و کنسول میانی به کانالهایی تهویه هوا مجهز است که دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر درون اتاق است. سیستم صوتی به کار رفته در خودرو سیستمی حرفه ای بوده که لذت رانندگی را برایتان چند برابر خواهد کرد، سیستم صوتی خودرو سیستمی حرفه ای با قابلیت پخش سی دی به همراه چنچر است، 8 بلندگو دارای ساب ووفر داخلی که به بهتر شدن کیفیت صدا کمک میکنند و همچنین دارای USB ، AUX ، iPod Cable است. یکی از موارد جذاب دیگر نمایشگر 6 اینچی چند منظوره لمسی قرار گرفته بر کنسول میانی بوده که به همراه موس چند کاره خود است که از قابلیت های آن  اطلاعات سفر و اطلاعات راننده، مجهز به سیستم پخش دی وی دی، دارای سیستم GPS ، هماهنگی با تلفن همراه، سیستم بلوتوث، است و همچنین قابلیت تبدیل به نشانگر اطلاعات خودرو، نشانگر وضعیت سیستم تعلیق، نشانگر سیستم حرکتی خودرو و نمایش اطلاعات موتور و جعبه دنده است.

بنز CLS در کیش

اگر به جزیره کیش سفر کرده اید و یا قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، اجاره ماشین در کیش میتواند جزو بهترین تصمیم هایی باشد که برای کیفیت و راحتی سفر خود می‌گیرد، زیرا علاوه بر آنکه هزینه های سفر خود را به مقدار قابل توجهی پایین خواهید آورد بلکه راحتی و کیفیت سفر خود را نیز تضمین می‌کنید. خودرویی معرفی شده در این مقاله از کیش اسپید، بنز CLS در این مجموعه برای اجاره در کیش موجود بوده و می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص رنت آن با کارشناسان کیش اسپید تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها  

+1 # اراد 1402-02-20 13:02
از هر نظر بی نظیره این ماشین خودم برای ۳ روز کرایش کردم خیلی راضی بودم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # ویدا 1402-02-22 12:01
من برای مسافرت با دوستام این ماشین رو ازتون کرایه کردم و پنج نفر به راحتی تو ماشین جا شدیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶