بررسی بنز SLK در کیش

بررسی بنز SLK در کیش

بررسی بنز SLK در کیش

اجاره خودرو در کیش یکی از بهترین و لذت بخش ترین تفریحات موجود در کیش بوده که علاقمندان بسیاری را در پی خود دارد و گردشگران و مسافرانی را که به خودرو های لوکس و پر شتاب دنیا علاقه دارند را مجذوب خود میکند، خودرویی که در این مقاله از کیش اسپید قصد پیشنهاد آن را داریم، خودرویی جذاب و لوکسی بوده که قطعا با آن رانندگی بسیار لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. مرسدس بنز در حال حاضر جزو محبوب ترین و پرفروش ترین خودرو های دنیا طلقی می‌شود، که طرفداران بسیاری نیز در بین مردم ایران دارد. خبر خوشی که کیش اسپید برای شما دارد موجود بودن خودرو در این مجموعه بوده و اگر به جزیره کیش سفر کرده اید و خواهان سواری با این بنز جذاب هستید، میتوانید به سایت مجموعه کیش اسپید مراجعه کنید و به راحتی این اتومبیل جذاب را برای مدت اقامت خود در جزیره کیش اجاره کنید.

اجاره بنز SLK در کیش
اجاره بنز SLK در کیش

اجاره ماشین بنز SLK در جزیره کیش

اجاره خودرو جدای جنبه تفریحی، میتواند در جنبه های دیگر نیز برای شما کارآمد و مفید واقع شود و سفر را برایتان لذت بخش تر، راحت تر و اقتصادی تر با توجه به هزینه گزاف تاکسی ها، کند؛ در نتیجه اجاره خودرو در کیش از هر نظر به نفع شما بوده و چه بهتر که بتوانید برای رفع نیاز های خود، از خودروی موردعلاقه تان در این مسیر کمک بگیرید. مرسدس بنز SLK یکی از محصولات خودروسازی بنز بوده که به دلیل طراحی اسپرت و فوق‌العاده، از محبوبیت بسیاری برخوردار است. اگر به خودرو های کروک و رانندگی در هوای آزاد علاقمند هستید اجاره بنز SLK را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا که با دارا بودن سقف پانوراما رانندگی لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. قابلیت های فوق‌العاده و طراحی حرفه ای این خودرو قطعا نظر هر کسی را به خود جذب میکند، طراحی جذاب جلو پنجره SLK همراه آپشن سقف تاشو آن به اندازه کافی نظر ها را به خود جلب میکند. با اجاره این خودرو کروک و رانندگی در خیابان ها و جاده ای آرام و زیبایی کیش، بدون شک اشتیاق رانندگی شما چند برابر خواهد شد.

مشخصات مرسدس بنز SLK

مرسدس بنز یک شرکت خودروسازی آلمانی بوده که در ساخت و تولید انواع خودرو فعالیت دارد. گفتنی است که بنز یکی از قدیمی ترین خودروی های بنزینی در جهان است؛ در رابطه با خودروی فوق، مرسدس بنز SLK باید بگوییم که این خودرو به عنوان یک خودروی سرعتی شناخته می‌شود و با توجه به فرمان مسابقه ای و صندلی های اسپرت، این حس به مراتب قوی تر به سرنشین القا می‌شود. بنز SLK در سه تیپ SLK 350، SLK 250، SLK 55 AMG، با امکانات ویژه ای عرضه شده؛ از جمله فناوری های پیشرفته به کار رفته در آن می‌توان به سامانه کمکی هشدار خستگی راننده که خواب آلودگی را تشخیص می‌دهد اشاره کرد.

سیستم Magic Sky Control بنز SLK سقف پانورامای آن را روشن و شفاف کرده و با خاموش کردن آن شیشه را تار می‌کند تا از این طریق از ورود نور خورشید به داخل جلوگیری کند. کنترل آب و هوا اتوماتیک، کروز کنترل، صندلی های برقی جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت، فرمان برقی، سیستم صوتی با 8 بلندگو و .. از جمله ویژگی های این خودرو کروک دونفره هستند. بنز SLK موتوری 4 سیلندر 16 سوپاپ را در قلب خود دارد که با حداکثر سرعت 236 کیلومتر در ساعت، شتاب صفر تا صد خود را تنها در 5.4 ثانیه طی می‌کند. از دیگر مشخصات این کوپه آلمانی به گیربکس 5 سرعته خودکار تیپ ترونیک و حجم موتور 1796 سی سی آن میتوان اشاره کرد. با توجه به مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر بنز SLK، نسبت به دیگر نمونه های مشابه مصرف سوخت بالای دارد اما با این حال گفتنی است که بنز SLK موفق به دریافت گواهینامه استاندارد آلایندگی یورو4 بوده و جزو ماشین های محبوب در بین دوستدارن محیط زیست است.

بنز SLK در کیش
بنز SLK در کیش

از دیگر آپشن ها بنز SLK میتوان به سنسور پارک، سنسور باران، نشانگر کم شدن باد تایر و کروز کنترل اشاره کرد که شرایط یک رانندگی راحت و امن را برای شما و همراهنتان فراهم میسازد. طراحی فضای داخلی بنز SLK شباهت بسیاری به چیدمان رودستر لوکس SL و مدل عجیب تر SLS AMG GT دارد.

اگر چه که SLK ارزن ترین گزینه در بین این مدل ها است؛ اما به به سختی متوجه آن می‌شوید که بنز هزینه های خود را در طراحی داخلی آن کاهش داده است. چرم انعکاسی به کار رفته در این خودرو، در تابستان محافظ خوبی برای آن بوده و در طول زمان کمتر دچار استهلاک می‌شود. در نسل جدید این خودرو می‌توانید بین سقف شیشه های پانوراما و سقف سیاه رنگ به عنوان تجهیزات استاندارد یکی را انتخاب کنید؛ سقف پانوراما  منظره ای عالی به بیرون ارائه می‌دهد، اما آفتاب گیر جمع شونده ای در آن وجود ندارد، و تنها محافظتی که در برابر آفتاب دریافت خواهید کرد، مات شدن شیشه است که چندان رضایت بخش نخواهد بود از این رو افراد اغلب سقف مشکی رنگ را به عنوان ویژگی اختیاری Magic Sky Control انتخاب می‌کنند که با فشردن یک دکمه شیشه سقف به طور خودکار تیره می‌شود.

در مقایسه با رقبا بنز SLK، خودروهایی مانند پورشه باکستر و بی‌ام‌و Z4، که لازم به ذکر است خودرو های مذکور در مجموعه کیش اسپید جهت رنت موجود می‌باشند؛ باید گفت خودرو های هستند که راننده را در فرآیند رانندگی بسیار درگیر می‌کند در حالی که بنز SLK با توجه به گستردگی مشتریان خود و برآورده کردن نیاز گروه های مختلف، نیازمند تفاوت در بین رقبایش بوده بنابراین این مدل مرسدس بنز، خودرویی است که اغلب افراد می‌توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

به طور خلاصه میتوان گفت که بنز SLK پکیج کاملی است که در کیفیت سواری، ظرافت و راحتی و به عنوان یک رودستر قابل استفاده روزمره، در مقایسه با رقبای هم‌رده پیشتاز است. ایمنی در خودرو های اسپرت یکی از مهمترین مقوله ها است، هر مرسدس بنز SLK  به صورت استاندارد دارد ترمزهای ضد قفل، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، تکیه گاه های سر فعال جلو، کیسه هوای زانو و کیسه هوای جانبی(که شکم و سر را پوشش می‌دهند) است؛ و همینطور سیستم کنترل خواب آلودگی راننده و سیستم تله ماتیک مرسدس که شامل اعلان میله های رول، تصادف خودکار، کمک های کنار جاده ای بر حسب تقاضا، باز کردن قفل درب ها از راه دور و تعیین محدوده جغرافیایی و سرعت راننده نوجوان است، در این خودرو به صورت استاندارد و در همه تریم ها وجود دارد.

در نهایت باید گفت اگر به دنبال یک کوپه اسپرت و جذاب برای همراهی خود در سفرتان به جزیره کیش می‌باشید،بهتر است تا اجاره بنز در کیش را جزو گزینه های خود قرار دهید.

دیدگاه‌ها  

+2 # رهام 1402-02-20 12:59
شرایط اجاره این خودرو در کیش به چه صورت هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # مریم 1402-02-22 11:57
فکر میکنم حدود دو ماه پیش این ماشین رو ازتون کرایه کردم، خیلی راضی بودم از همه چی بخاطر همین میخوام دوباره ازتون ماشین کرایه کنم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶