راهنمای اجاره ماشین ۷ نفره در کیش

راهنمای اجاره ماشین ۷ نفره در کیش

راهنمای اجاره ماشین ۷ نفره در کیش

جزیره کیش، جاذبه های گردشگری و توریستی بسیاری دارد که دیدن آن ها پر از تجربه های جذاب و رویایی است. شما برای رفتن به این مکان ها و گشت و گذار در کیش لازم است هزینه های زیادی بابت رفت و آمد بپردازید که علاوه بره هزینه زیاد راحتی لازم را ندارد و زمان بر است و اگر شما خانواده یا گروهی باشید که بیش از ۵ نفر است باید دو برابر هزینه رفت و آمد با تاکسی پرداخت کنید که توجیح اقتصادی ندارد، بنابرین با اجاره ماشین ۷ نفره در کیش شما می توانید در هزینه ها چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ زمانی صرفه جویی کنید و قطعا آرامش و رفا بیشتری را تجربه خواهید کرد. شما با توجه به بودجه ای که بابت اجاره خودرو ۷ نفره در کیش در نظر گرفتید، می توانید از بین مدل های موجود از اقتصادی تا لوکس انتخاب کنید، که ماشین های اقتصادی مانند سورنتو، پاجرو، پرادو، سانتافه و... و ماشین های لوکس مثل دوج درانگو ، لنکروز، شورلت تاهو، پاترول و... البته شما برای تماشا مدل های بیشتر و رزرو این ماشین ها می توانید به سایت Kishspeed.ir مراجعه کنید و به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید، یا می توانید به صورت تلفنی با راهنمایی های کارشناسان فروش رزرو خود را انجام دهید. در ادامه میخواهیم چند تا از جاهای دیدنی کیش را معرفی کنیم تا خیلی بیشتر از سفر خود لذت ببرید.

راهنمای اجاره ماشین ۷ نفره در کیش

 

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش یک مجموعه تاریخی که در دره پرتغالی ها قرار دارد، دو ورودی دارد برای رسیدن به به این مجموعه باید از دو جاذبه دیدنی و باستانی شهر حریره و آب انبار سنتی عبور کنید. درخت سبز یکی از قدیمی ترین درخت های کیش محسوب می شود که حدودا ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال سن دارد، نام این درخت لور می باشد که از گونه انجیر معابد است. این مجموعه به علت فضای سبز، آثار باستانی وامکانات رفاهی خوبی که دارد مورد توجه عموم قرار گرفته است و یکی از پرطرفدار ترین جاذبه های کیش محسوب می شود.

 

خانه بومیان در کیش

خانه بومیان کیش با هدف حفظ فرهنگ و سنت های دیرینه مردمان بومی منطقه ایجاد شده است که شما با خرید بلیت برای بازدید از این مکان زیبا دیدن کنید، قدمت این خانه حدودا ۲۰۰ سال است که در قدیمی ترین محله جزیره کیش قرار دارد. مساحت این مکان هزارودویست متر مربع است و دارای ۱۵ اتاق و دو حیاط بوده که سبک و معماری منحصر به فردی برخوردار است. امکانات این مجموعه طبخ و پذیرایی غذای محلی، عکاسی و تصویربرداری، انواع نان و شیرینی، فروشگاه محصولات سنتی، نقش بندی با حنا، پذیرایی با قهوه و خرما و...

 

روستا ننه باغو کیش

این روستا یکی از قدیمی ترین منطقه های جزیره کیش به شمار می آید که در گذشته به نام قیس شهرت داشته است. در روستای ننه باغو طبیعت و بافت قدیمی که دارد همیشه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. قبل ها در این روستا پیرزنی زندگی می کرده که نام او باغو بوده به همین علت نام این روستا را ننه باغو گذاشته اند، این پیرزن در زمانی که پرتغالی ها جزیره کیش را اشغال کرده بودن آنجا زندگی کرده است. مهم‌ترین جاذبه تاریخی روستای ننه باغو مسجدالنبی(ص) و مکان هایی است که غذا و شیرینی های محلی منطقه خود را دارد.

 

شرایط اجاره ماشین ۷ نفره در کیش

به همراه داشتن گواهینامه و کارت شناسایی معتبر

وجه نقد به عنوان ضمانت که بسته به ماشین انتخابی شما متغییر است

مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به عنوان خلافی احتمالی

حداقل زمان اجاره ماشین در کیش دو روز می باشد که برای ماشین های لوکس می توان یک شب هم رزرو انجام داد.

شرایط اجاره ماشین ۷ نفره در کیش خیلی سخت نیست، فقط کافی است برای رزرو ماشین مورد نظر خود مبلغی را به عنوان ودیعه پرداخت کنید تا رزرو شما نهایی شود و در هر کجا که باشید ماشین را به شما عزیزان تحویل دهند. خیالتان راحت تمام مواردی که گفته شد به صورت قرارداد ثبت می شود و شما بدون دغدغه و نگرانی می توانید از ماشین استفاده کنید.

 

سخن نهایی

جزیره کیش جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که شما می توانید به آن ها سر بزنید و از دیدنشان لذت ببرید. البته که با داشتن ماشین بدون دغدغه تاکسی و زمان بر بودن استفاده از حمل و نقل عمومی می توانید به تمامی این مکان ها بروید و تجربه های به یادماندنی کسب کنید.

 

 سوالات پرتکرار

ساعت کاری خانه بومیان کیش چه زمانی است؟ ساعت کاری خانه بومیان کیش صبح از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و عصر از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ می باشد.

داستان درخت لور چیست؟ مردم بر این باورند که درخت سبز،  خوش یمن است و از این جهت و به قصد برآورده شدن آرزوهای خود، پارچه‌هایی به شاخه‌های این درخت گره زده اند.

ماشین های ۷ نفره اقتصادی کدامند؟ ماشین های اقتصادی همچون سورنتو، سانتافه، پرادو، پاجرو و...


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶