بررسی مازراتی گرنتوریسمو در کیش

بررسی مازراتی گرنتوریسمو در کیش

بررسی مازراتی گرن توریسمو در کیش

مازراتی شرکت خودروسازی و تولیدکننده خودروهای لوکس ایتالیایی بوده که در بولونیا ایتالیا توسط برادران مازراتی تاسیس و راه‌اندازی شد. در سال 1993 این شرکت خودروسازی توسط شرکت فیات خریداری شد و بدین سبب در زیرساختارهای این شرکت، مازراتی به عنوان زیر مجموعه، فراری قرار گرفت، اخیرا اما مازراتی به همراه آلفارومئو، بخش اصلی خودروهای شرکت فیات را تولید میکند.

خودروی که در این مقاله از کیش اسپید قرار است به بررسی آن بپردازیم، مازراتی مدل گرن توریسمو بوده که کوپه ای 2 در با ظرفیت 4 نفر بوده که از سال 2007 تا به حال تولید شده و در بین کلاس خودروهای جی‌تی قرار می‌گرد. مازراتی گرن توریسمو در سه مدل پایه، گرن توریسمو Mc و گرن توریسمو S طراحی و تولید می‌شود، هر سه مدل ذکر شده از یک موتور 8 سیلندر قدرتمند بهره می‌برند. و به صورت ترتیبی از قدرت بیشتری بهره می‌برند برای مثال مازراتی مدل  گرن توریسمو Mc تا سرعت 303 کیلومتر بر ساعت شما را می‌برد. گفتنی است که این مدل از نظر ظاهری نیز با مدل پایه متفاوت است و در نظر ابعاد طویل تر و کوتاه تر بوده که با حذف صندلی های عقب خودرو به خودرویی مسابقه‌ای دو نفره تبدیل شده.  پیشنهاد خودرو این مقاله از کیش‌اسپید به همراهان همیشگی خود، اجاره خودرو مازراتی گرن توریسمو در کیش و لذت سواری بی‌همتا و جذاب آن در خیابان های این جزیره است.

مازراتی گرن توریسمو در کیش

اجاره مازراتی گرن توریسمو در کیش

حتی خیال رانندگی با مازراتی میتواند نفس را در سینه حبس و هیجان وصف ناپذیری را منتقل کند، شاید رانندگی با خودروهای لوکس خارجی مانند رویایی باشد که باید گفت که این رویا در جزیره کیش به حقیقت می‌پیوندد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه ای مناسب خودروی رویایی و مورد علاقه خود را در جزیره کیش رنت کرده و از رانندگی با آن در خیابان های این جزیره لذت ببرید.

مازراتی مدل گرن توریسمو یکی از لوکس ترین و بهترین پیشنهادات برای رنت خودرو در کیش‌ محسوب شده که طرفداران بسیاری هم دارد. گفتنی است که اجاره مازراتی در کیش چندان سخت نبوده و با قیمتی مناسب می‌توانید اقدام به اجاره مازراتی گرن توریسمو در کیش از شرکت کیش‌اسپید کنید. کرایه مازراتی در کیش مانند رنت دیگر خودرو ها بوده و نیاز به داشتن شرایط خاص و پیچیده نبوده و به راحتی و با ارائه مدارک و وجه ضمانت می‌توانید اقدام به اجاره مازراتی در کیش کنید. گفتنی است که مازراتی گرن توریسمو در مجموعه کیش‌اسپید جهت اجاره خودرو در کیش موجود بوده و برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان کیش‌اسپید برای گرفتن اطلاعات مورد نظر خود تماس بگیرید.

همانطور که شاید بدانید، مازراتی انواع گوناگونی دارد که تعدادی از آنها نیز در جزیره کیش موجود بوده، مدل گرن توریسمو یکی از مدل های موجود در کیش و مجموعه کیش‌اسپید بوده که به علاقه‌مندان آن اجاره داده می‌شود.

یکی از تفریحات موجود در جزیره کیش، کرایه اتومبیل های لوکس و گران قیمت بوده که علاقه مندان و افراد بسیاری را نیز دارد. مازراتی گرن توریسمو در کیش نیز به عنوان یک خودروی حرفه‌ای و لوکس از محبوبیت بالایی برخوردار بوده که علاقه‌مندان خود را از سراسر ایران برای رانندگی با خود به کیش می‌کشاند. مازراتی گرن توریسمو را با توجه به آپشن ها و امکانات رفاهی موجود در خود می‌توان بهترین گزینه برای تجربه یک سواری عالی و داشتن سفری به یاد ماندنی به جزیره کیش دانست.

در مورد طراحی ظاهر مازراتی گرن توریسمو می‌توان به دو کلمه اغواگر و پر ابهت که گیرایی بی‌نهایتی دارد، اکتفا کرد، در نمایی روبرو جلو پنجره ای بزرگ به همراه ورودی های هوا را میبینیم که در کانون جلو پنجره شاهد لوگوی مخصوص مازراتی یعنی نیزه سه شاخه هستیم. در نمای عقب بدنه ای پهن در انتظارمان نشسته  که خروجی های اگزوز در آن بسیار خودنمایی می‌کنند.

کابین آن در نظر ممکن است خسته کننده و کسل برای سال تولیدش به نظر برسد اما در هر حال شاهد کابینی زیبا هستیم که احساس لذت را در سرنشینان ایجاد می‌کند، در مرکز داشبورد شاهد یک مانیتور 7 اینچی هستیم و در مرکز محل ورود هوا ساعتی زیبا و جذاب تعبیه شده است. مازراتی توریسمو یک خودرو کوپه دو در بوده که ظرفیت آن اما 4 نفر بوده، که البته برای راه های طولانی صندل های عقب آن پیشنهاد نمی‌شوند. از جذابیت ها کابین گرن توریسمو به استفاده از چرم قرمز در مکان های مختلف این خودرو می‌توان اشاره کرد.

مازراتی گرن توریسمو مجهز به ترمزهای برمبو بوده که به داشتن 4 کیسه هوا از نظر ایمنی یکی از بهترین خودروها از نظر ایمنی می‌باشد. سیستم صوتی به کار رفته در گرن توریسیمو، سیستم صوتی Bose همراه با 11 اسپیکر بوده که باعث می‌شود تا از نظر سیستم صوتی نیز گرن توریسمو سر بلند از میدان بیرون بیاید، از امکانات رفاهی به کار رفته در مازراتی توریسمو می‌توان به روکش چرم صندلی ها، نشان دهنده باد لاستیک ها، جمع شدن خودکار آینه ها، ورود و استارت بدون کلید، چراغ های جلو زنون اتوماتیک همراه با چرخش در پیچ ها، کروز کنترل هوشمند، دوربین دید عقب، صندلی راننده برقی مجهز به حافظه، سردکن، گرمکن و ماساژور و .. اشاره کرد.

گرن توریسمو با در اختیار داشتن 5 ستاره ایمنی از ایمنی و امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

نکته جالب در رابطه با موتور به کار رفته در مازراتی گرن توریسمو ، این است که موتور آن توسط مازراتی و فراری ساخته شده که همین نشان از کیفیت بالایی آن است. گرن توریسمو همانطور که گفته شد از یک موتور 8 سیلندر با قدرتی برابر با 400 اسب بخار بهره می‌برد که حداکثر سرعت 285 کیلومتر بر ساعت را در اختیار شما می‌گذارد و با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک قدرت را به چرخ ها منتقل می‌کند.

در انتها باید گفت که مازراتی گرن توریسمو را می‌توان یک اسپرت ایتالیایی جذاب دانست که برای داشتن اوقات خوش می‌توانید اقدام به اجاره آن در کیش کنید.

 

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶