بررسی کامارو در کیش

بررسی کامارو در کیش

بررسی کامارو در کیش

از محبوب‌ترین و بهترین خودروهای جنرال موتورز آمریکا میتوانیم به شورولت کامارو اشاره کنیم که طرفداران بسیاری در رنج سنی مختلف خصوصا در بین جوانان دارد. شورولت از کمپانی های خودروسازی محبوبی بوده که علاقه مندانی در سراسر دنیا و ایران دارد، اگر شما نیز به خودرو های این خودرسازی علاقه مند باشید، شاید در مورد خودروهای این کمپانی اطلاعات خوبی داشته باشید، مثلا اینکه این شرکت خودروسازی یکی از محبوب‌ترین خودروهای اسپرت صنعت اتومبیل سازی، یعنی شورولت  کامارو را طراحی و تولید کرده که در مدل های مختلفی نظیر کامارو  LE 1 سال 2019، کامارو SS سال 2010، کامارو RS سال 2016، کامارو ZL1 سال 2012 و ... را طراحی و تولید کرده.

خبر خوشی که کیش‌اسپید برای شما دوست داران این خودرو سازی که عازم به جزیره کیش هستید دارد اما امکان اجاره شورولت کامارو در کیش است؛ از آنجایی که جزیره کیش از قوانین حاکم بر مناطق آزاد پیروی می‌کند، وجود انواع خودروهای خاص و لوکس در آن دور از انتظار نبوده و اجاره انواع خودروهای خارجی در آن جنبه تفریحی دارد؛ در ادامه این مقاله از کیش‌اسپید به بررسی شورولت کامارو در کیش خواهیم پرداخت. 

اجاره کامارو در کیش

رنت ماشین در کیش یکی از تفریحات رایج در کیش بوده که به دلیل لیست متنوع خودروهای اجاره داده شده و داشتن لیستی از انواع خودرو های گوناگون از محبوبیت بالایی در بین مسافران و گردشگران برخوردار است، اجاره خودرو در کیش جدای جنبه تفریحی خود، به داشتن سفری راحت تر و آسوده تر به مسافران کمک میکند؛ همچنین با کرایه اتومبیل در کیش می‌توانید هزینه های سفر خود کاهش دهید و سفری راحت تر را تجربه کنید.

در این بین اما شما می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید، علاوه بر کرایه اتومبیلی که به راحتی و آسایش شما کمک کند می‌توانید خودرویی که رویای سواری با آن را داشتید را انتخاب و برای طول مدت اقامت خود در کیش رنت کنید، یکی از خودروهای که  از طرفداران بسیاری در کیش برخوردار است شورولت کامارو بوده و پیشنهاد کیش‌ اسپید به شما، اگر که به خودرو های اسپرت و آمریکایی علاقه مند هستید، است.

بررسی کامارو در کیش
بررسی کامارو در کیش

شورولت کامارو در دو نوع کانورتیبل و کوپه در 5 تیپ به مشتریان خود عرضه میشود که عبارتند از، تیپ 1LT تیپ 2LT تیپ 1SS تیپ 2SS تیپ ZL1.

 از بین چندین دلیل محبوبیت این خودرو میتوان به ایمنی بالای آن اشاره کرد، از سیستم ایمنی به کار رفته در این خودرو در تیپ های مختلف آن می‌توان به سیستم ضد قفل، کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز دستی هوشمند، کیسه هوای مخصوص زانو رانند، ترمز های قدرتمند ABS  اشاره کرد. همچنین میتوان به سیستمی که به صورت استاندارد بر روی شورولت کامارو 2017 قرار گرفته با نام Onstar که محصول شرکت جنرال موتورز است اشاره کرد، که از قابلیت های آن می‌توان به امکان برقراری تماس بدون دست و از طریق سیستم چندرسانه ای موجود بر روی آن و سیستم مسیر یابی پیشرفته آن اشاره کرد.

از امکاناتی که در تیپ پایه این خودرو شاهد آن هستیم میتوان به مواردی همچون صفحه نمایش 7 اینچی رنگی لمسی، سیستم سرگرمی و اطلاعات Infotainment که به صورت اختصاصی برای شرکت جنرال موتورز است، دوربین کمکی دنده عقب، صندلی جلو با قابلیت تنظیم الکتریکی، استارت و ورود بدون نیز به کلید(کی‌لس)، اتصال گوشی با بلوتوث و پخش موزیک، ورودی AUX، USB، چراغ های جلو اتوماتیک اشاره کرد. موتور استفاده شده در این تیپ یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر VVT توربو که توان تولید 275 اسب بخار قدرت را دارد است.

در تیپ ZL1 که به اصطلاح گران ترین و مجهزی ترین تیپ این خودرو است، شاهد  مواردی همچون طراحی متفاوت در موتور و کاپوت، سیستم تعلیق بهبود یافته، ترمزهای با کیفیت بالا ساخت شرکت برمبو، صندلی های جلوی ساخت کمپانی ریکارو هستیم. موتور به کار رفته در این مدل یک موتور 8 سیلندر خورجینی که به سوپرشارژر مجهز است و توان تولید 650 اسب بخار قدرت را دارد.

گفتنی است که سیستم آلایندگی کامارو از وضعیت خوبی برخوردار بوده و اگر دوستدار محیط زیست باشید گزینه‌ای مناسب برای شما است.

طراحی شورولت کامارو اما به روشنی نشان دهنده یک خودروی آمریکایی است، عضلانی، پر ابهت و خشن بوده، خطوط هموار که طراحان آن برای جای‌گیری هر کدام از دقت و ظرافتی بهر برده‌اند که جای هر ایراد گرفتنی را از بیننده سلب می‌کند، کاپوت کشیده و پهن و بدنه عریض خودرو که صلابت قدم هایش را چندین برابر می‌کند، در کابین خودرو اما شاهد فضایی دلباز و جادار برای سرنشینان جلو هستیم که در نظر میتوان گفت برای سرنشینان جلو به نسبت کاربران عقب فضای گسترده تری در نظر گرفته شده، مواد اولیه با کیفیت تری که در آن به کار رفته و طراحی مدرن تر و زیباتر آن نقطه تمایز نسل جدید به نسبت نسل قبلی خود است، یکی دیگر از نکات قابل توجه در رابطه با خودروهای این کمپانی سواری نرم و راحتی است که در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

از این رو اگر عازم جزیره کیش هستید و خودروی اسپرت را برای کرایه در کیش در نظر دارید، پیشنهاد  کیش‌اسپید به شما عزیزان اجاره کامارو در کیش است، که خودروی فوق در مجموعه کیش‌اسپید برای رنت در کیش موجود بوده و به راحتی و از طریق سایت این مجموعه می‌توانید اقدام به رنت کامارو در کیش کنید.

 


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶