بررسی رنجروور در کیش

بررسی رنجروور در کیش

بررسی رنجروور در کیش

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد گمان میکنند که رنجرور و لندرور دو کمپانی مجزا هستند، که در واقع اینگونه نبوده و رنجرور یکی از مدل های این کمپانی معروف و خوشنام بریتانیایی است. رنجرور  را می‌توان جایگزینی بریتانیایی برای جیپ آمریکایی ها عنوان کرد.

رنجرور از آن خودروهای است که با وجود زرق و برق و حالت فانتزی گونه‌اش نمی گذارد تا نسبت به لوکس بودن آن دچار شک و ابهام شویم، رنجرور را می‌توان یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین خودروی ساخته شده توسط کمپانی لندرور دانست.

در گذشته این خودرو اگر کمی دقیق شویم به نکات جالبی بر خواهیم خورد، مانند اینکه شرکت های خودروسازی گوناگونی مانند جگوار و لیلاند و گروه روور و خود لندرور و حتی به صورتی جزئی نیز شاهد ردپایی از شرکت فورد آمریکایی و بی‌ام‌و در گذشته این خودرو دست داشته اند. از همین رو، در بازار شما می‌توانید انواع  اقسام رنجرور با نام های متفاوتی را پیدا کنید برای مثال رنجرور Vogue، رنجرور Evoque، رنجرورsport ، رنجرور velar اشاره کرد، که هر کدام از آنها دارای مدل و تیپ های گوناگونی هستند که هر یکی از دیگری لوکس تر و قدرتمندتر ظاهر شده، در این بین، لوکس ترین و کامل ترین نوع و تریم در هر کدام از مدل ها، با نام SV Autobiography شناخته میشود؛ صادقانه به قضیه نگاه کنیم، لندرور کمی اوضاع را برای مخاطب پیچیده کرده.

به عنوان خودروی لوکس اما در نوع خود به بهترین شکل ظاهر شده و هواداران بسیاری را نیز در پی خود دارد، در ادامه این مقاله از کیش‌اسپید به بررسی خودروی رنجرور در کیش خواهیم پرداخت.

اجاره رنجرور در کیش

اجاره رنجرور در کیش

انواع تفریحاتی که می‌توانید به آن فکر بکنید را می‌توان گفت که در مسافرتتان به کیش خواهید یافت، علاوه بر آن یکی از جذاب ترین تفریحاتی که برای اغلب مسافران و گردشگران جالب بوده و از آن استقبال بسیاری نیز می‌شود اجاره ماشین در کیش است، محبوبیت این تفریح در این جزیره چندان بی راه نبوده و به واسطه وجود انواع خودرو های لوکس و روز دنیا در آن که به راحتی می‌توانید برای مدت زمان دلخواهتان آن ها را اجاره کنید، است.

جزیره کیش به علت آنکه جزو زمره مناطق آزاد در کشور محسوب می‌شود و از قوانین مرتبط با آن پیروی می‌کند، در خود انواع خودروهای روز دنیا و لوکس و منحصر به فرد را جای داده است و به سبب این موضوع رنت کارهای موجود در این جزیره مانند یکی از بهترین و معتبر ترین مجموعه اجاره دهنده خودرو در کیش، یعنی مجموعه کیش‌اسپید، خودرو های خاص و جذاب را در اختیار علاقمندان جهت کرایه در کیش قرار می‌دهند.

یکی از خودروهای موجود در این مجموعه که از استقبال و محبوبیت بالایی برخوردار است، رنجرور بوده، در مورد طراحی ظاهری رنجرو میتوان گفت که شما تناسب را به خوبی در تمامی اجزا آن می‌توانید   مشاهده کنید، در نمای بیرونی آن در بیان بهتر، چیز اضافه ای نخواهید دید، در واقع لندرور جمله زیبایی در سادگی است، را در رنجرور پیاده کرده؛ هماهنگی در بین تمام اجزای آن وجود دارد و به دقت در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یکی از نکات که در عین سادگی، چهره این خودرو را تهاجمی کرده، بریدگی کوچکی است که در امتداد چراغ های  LED که در زمانی که روشنن هستند، ابهتی بی نظیری از خود ارائه می‌دهند؛ است که وظیفه راهنما و فلاشر را در این قسمت به دوش میکشد.

با نگاه از جنب به خودرو بالا رفتن قسمت پایین و پایین آمدن قسمت بالای سقف را میبینیم که بر خلاف تصور که شاید خطایی محاسباتی باشد، بیشتر در جهت نشان دادن توان آفرودی رنجرور است، در واقع می‌توان گفت که رنجرور از معدود کراس اوور های لوکسی است که قابلیت آفرود را دارد.

درون کابین این خودرو از لحظه قرار گیری در آن، لوکس گرایی را به خوبی احساس خواهید کرد، به مانند جگوار، رنجرور نیز از یک پیچ انتخابی به جایی دسته دنده استفاده کرده، صندلی های چرمی که راحتی بسیاری را به کاربران ارائه میدهد، و تریم های چوبی به کار رفته که حس لوکس بودن را به کاربر القا میکند. در پشت فرمان این خودرو نمایشگری دیجیتال تعبیه شده که به صورت 3 بعدی باز بودن درب ها و نمایی 360 از خودرو را به راننده نمایش می‌دهد.

شاید تعجب کنید اما این شاهزاده بریتانیایی از سوخت بهینه ای برخوردار است و مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر برابر با  7.5 لیتر بوده که برای اجاره خودرو در کیش گزینه ای مناسب خواهد بود.

رنجرور ایوک در 3 نوع پنج در، سه در وکانورتیبل به بازار جهانی عرضه شده؛ در ایوک شما نگرانی از بابت فضا نخواهید داشت چرا که لندرور فضا را به صورت سخاوتمندانه‌ای در اختیارتان گذاشته است.

رنجروور از یک موتور توربوشارژ 4 سیلندر بهره می‌برد که توان تولید 176 اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور آن 340 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه که قدرت را با استفاده از جعبه دنده 9 سرعته خود به محور چرخ ها منتقل میکند.

در آخر باید بگوییم که اجاره رنجرور در کیش میتواند برای شما تجربه ای خاطره انگیز و متفاوتی در سفرتان به کیش باشید برای اجاره رنجرور در کیش با کارشناسان کیش‌اسپید تماس گرفته یا به صورت آنلاین و از سایت کیش‌اسپید اقدام به اجاره خودرو در کیش کنید.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶