بررسی کیا اسپورتیج در کیش

بررسی کیا اسپورتیج در کیش

بررسی کیا اسپورتیج در کیش

از محبوب ترین خودرو های خودروسازی کره، کمپانی کیا موتورز کیا اسپورتیج بوده که تولید آن از سال 1993 شروع و در چهار نسل تا به حال طراحی و تولید شده، کیا اسپورتیج در نسل دوم خود به کشور وارد شد و در نسل سوم آن  استقبال خوبی نسبت به آن شد، نسل سوم آن طراحی نوین و جذابی را ارائه کرده بود که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته شد. اسپورتیج SL  نیوفیس سال ها 2014 تا 2016 از محبوب ترین مدل های اسپورتیج بوده که در کیش نیز برای اجاره علاقه مندان موجود بوده و در مجموعه کیش‌اسپید می‌توانید اقدام به کرایه این اتومبیل برای مدت زمان سفر خود نمایید.

در ادامه این مقاله از کیش‌اسپید به معرفی و بررسی کیا اسپورتیج در کیش پرداخته ایم.

اجاره کیا اسپورتیج در کیش

جزیره کیش قطب گردشگری خلیج فارس یکی از مکان های است که سالانه افراد بسیاری این جزیره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند، از دلایل محبوبیت این جزیره زیبایی مرجانی میتوان به ساحل های زیبا و مکان های دیدنی تاریخی آن اشاره کرد، تفریحات آبی جذابی که مختص به خود این جزیره است، هیجان سفر به این جزیره را بیشتر میکند، اگر بدانید جزیره کیش جزو مناطق آزاد محسوب میشود و از این رو تابع برخی قانون های حاکم بر این مناطق بوده که به حسب آن ورود انواع خودرو های خاص و خارجی به آن طبیعی بوده و از این رو رنت کارها و اجاره دهندگان معتبر خودرو مانند مجموعه کیش‌اسپید، لیستی از اتومبیل های گوناگون و خارجی را با قیمتی مناسب جهت کرایه در کیش در اختیار مسافران گذاشته به سبب این موضوع، اجاره خودرو و رنت اتومبیل در کیش تبدیل به یکی از تفریحات جذاب و پرطرفدار این جزیره شده است.

از این رو افراد بسیاری یکی از دلایل سفرشان به این جزیره را این تفریح عنوان کرده اند؛ اما جدای تفریح و جنبه سرگرمی اجاره خودرو، از دلایلی که رنت خودرو از محبوبیت بالایی بین افراد دارد، جنبه رفاهی آن بوده، چرا که با اجاره ماشین در کیش میتوان گفت که از هر نظر جلو هستید، هزینه های به طرز چشمگیری در سفرتان کاهش پیدا خواهند کرد، خصوصا اگر اقدام به اجاره خودرویی اقتصادی کنید، در زمانتان صرفه جویی میکنید و نیاز به معطلی برای یافتن وسیله نقلیه نخواهید داشت و جا به جایی برایتان راحت تر شده و به هر جایی که مایل بودید در هر زمان که خواستید، بدون نگرانی می‌توانید بروید.

اجاره کیا اسپورتیج در کیش

اگر هنوز خودرویی در ذهن برای اجاره در کیش ندارید، پیشنهاد کیش‌اسپید به شما یک خودروی کاربردی SUV بوده که از محبوبیت بالای نیز برخوردار است؛ کیا اسپورتیج که از محبوب ترین کراس اوور های موجود بوده که جمع و جور و خانوادگی میباشد و قطعا می‌تواند انتظارتان را از یک خودروی کراس اوور خوب برآورده سازد.

کیا اسپورتیج SL  از نظر طراحی شباهتی به نسل پیشین خود نداشته و کیا طراحی جدیدی را  برای آن در نظر گرفته است، پوزه ببر نامی است که برای جلو پنجره آن انتخاب شده همراه با چراغ های کشیده که در دو سمت سپر به سمت خارج خودرو امتداد یافته و چهره ای قاطع و جذاب را برای کیا اسپورتیج پدید آورده؛ نمای جانبی خودرو در عین سادگی زیبا و شیک بوده و در نمای عقب نیز این سادگی حفظ شده و در آخر کیا جذابیت بصری خوبی را با طراحی جدیدش به مشتریان ارائه کرده است؛ در کابین اسپورتیج نیز شاهد هماهنگی، تناسب، سادگی و جذابیت هستیم که سعی شده مدرن و مطابق با سلیقه مشتریان طراحی شود. غربیلک فرمان حالتی اسپرت داشته و در کنار نشانگر سرعت و دور موتور تعبیه شده در پشت آمپر چهره ای اسپرت تر به فضای کابین داده است. دکمه های که در کنسول میانی قرار دارند به راحتی در دسترس کاربران بوده و صندلی های خودرو طراحی متناسب با فرم بدن دارند که در نتیجه سواری نرم تر و راحتی را میتوان از آنها انتظار داشت.

کیا برای این خودروی جذاب و محبوب خود تصمیم گرفته تا از یک پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره ببرد که توان تولید قدرتی برابر با 177 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 227 نیوتن متر را دارد، دو عدد دیفرانسیل قرار داده شده در آن به همراه گیربکس 6 دنده اتوماتیک، قدرت حاصل شده را به تمامی چرخ ها منتقل میکنند که در حدود 10.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌توانید با این خودرو دست پیدا کنید.

از امکانات و آپشن های که کیا برای اسپورتیج در نظر گرفته میتوان به کروز کنترل، 4 حالت رانندگی، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سامانه کنترل سرعت در سرپایینی، سیستم کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای جلو پرده ای و کیسه هوای جانبی، تهویه اتوماتیک دوگانه، سیستم صوتی اینفینیتی همراه با 7 اسپیکر، دوربین عقب، سنسور فشار باد تایر، سردکن صندلی های جلو، سقف پانوراما، سانروف، باز شدن اتوماتیک قفل درب ها و ... اشاره کرد.

در نتیجه اگر به دنبال خودرویی کراس اوور و کاربردی باشید که بتواند شما را در طول سفر همراهی و نیاز هایتان برطرف کند، پیشنهاد کیش‌اسپید به شما اجاره اسپورتیج در کیش خواهد بود که به راحتی از این مجموعه می‌توانید اقدام به اجاره کیا اسپورتیج در کیش کنید.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶