بررسی سانتافه در کیش

بررسی سانتافه در کیش

بررسی سانتافه در کیش

یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلندی که از زمان ورودش تبدیل به خودرویی پرطرفدار و محبوب شده؛ سانتافه می‌باشد، سانتافه که محصول کمپانی هیوندای بوده و یکی از محبوب ترین خودرو های کره‌ای می‌باشد که به واسطه آپشن ها و ویژگی های خود از استقبال بسیاری از سوی مردم، خصوصا ایران برخوردار بوده.

هیوندا در سال 2000 اولین سری محصولات خود را با نام سانتافه طراحی و تولید، و به بازار جهانی عرضه کرد، در باز طراحی و بازنگری های که در بین سال های 2006 تا 2012 طراحان برای این خودرو در نظر گرفتند، سانتافه تبدیل به کراس اوری  چند منظوره با قابلیت های بسیاری شد که باعث رشد و پیدا کردن جایگاهی مختص خود در بازار ایران و جهان داشته باشد.

از ویژگی های محبوبیت هیوندا سانتافه میتوان به کیفیت ساخت و سواری نرم آن اشاره کرد.

سانتافه در کیش از یکی از خودرو های کراس اوور محبوب بوده که از استقبال بسیار خوبی برخوردار است، در این مقاله از کیش‌اسپید به معرفی این خودرو پرداخته ایم.

بررسی سانتافه در کیش

اجاره هیوندا سانتافه در کیش

کیش، در بین مقاصد گردشگری که در ایران وجود دارد، جزو محبوب ترین مقاصد بوده که افراد بسیاری برای بازدید و گذراندن تعطیلات خود و انجام تفریحات به آن سفر می‌کنند، این جزیره که دارای انواع تفریحات مختلف و انواع خدمات مورد نیاز هر شخص بوده، بین مسافران به مقصدی جذاب تبدیل شده که تجربه سفر و گشت و گذار در آن تا مدت های مدید در ذهنشان باقی خواهد ماند.

وجود انواع تفریحات گوناگون و مکانهای مختلف جهت گشت و گذار باعث آن شده که اگر با تور سفر میکنید یا مدت زمانتان محدود است کمی دچار سردرگمی شوید و آنطور که باید و شاید نتوانید از لحظات سفرتان لذت ببرید، یکی از راهکار های که بسیار در بین مسافران کیش محبوب بوده، رنت خودرو در کیش است، شما با کرایه اتومبیل در کیش، به راحتی به مقاصدی که دلتان میخواهد در هر زمانی از شبانه روز که بخواهید می‌توانید بروید و محدودیتی نخواهید داشت، از این رو با خیالی راحت تر به گشت و گذار و سفر خواهید پرداخت، از آنجایی که تنوع ماشین در کیش برای کرایه بالا بوده، شما تنها نیاز دارید تا با توجه به فاکتور های که در نظر دارید اقدام به اجاره ماشین در کیش کنید، برای مثال تعداد روز های که میخواهید بمانید، نوع ماشینی که مد نظرتان است، چرا که در جزیره کیش شما تقریبا هر نوع خودروی را می‌توانید پیدا و برای مدت زمان سفرتان اجاره کنید و مورد بعدی، تعداد نفراتتان خواهد بود؛ اگر با خانواده سفر کرده اید یا تعداد نفرات همراهتان بیش از 4 نفر باشد، شما نیاز مند اجاره خودروی‌ هستید که فضایی کافی برای شما داشته باشد، پیشنهاد کیش‌اسپید به شما اجاره سانتافه در کیش است، سانتافه خودروی جمعیت دوست بوده و به راحتی 5 تا 7 سرنشین را در خود جای می‌دهد.

سانتافه به دلیل راحتی و سواری نرمی که دارد یکی از خودروهایی است که علاقه مندان بسیاری دارد و اگر شما به فضای بیشتری نیاز داشته باشید، قطعا این شاسی بلند جذاب می‌تواند به یاری شما بی‌آید.

ظاهر این خودرو همه پسند بوده و تقریبا بیشتر افراد با آن ارتباط برقرار میکنند، یکی از نقاط قوت سانتافه طراحی ظاهری آن بوده که علت محبوبیت آن است، طراحی ظریف و زیبا برعکس اکثر کراس اوور ها که ظاهری تهاجمی، اسپرت و خشن دارند.

کیفیت سواری این خودرو از دیگر موارد اساسی محبوبیت آن بوده که آن را مدیون سیستم تعلیق خود است که هر دست اندازی را قبل از اینکه بتوان آن را حس کرد جذب می‌کند، در نتیجه یک سواری بی نقص و نرمی را خواهیم داشت، در کنار آن بهره گیری سانتافه از سیستم عایق صدا محیطی آرامش بخش را برای سرنشینان فراهم میکند. فضای  کابین خودرو جادار و با کیفیت بوده، صندلی های آن بسیار راحت و مناسب بوده و در سرتاسر آن می‌توانید رعایت تناسب را به خوبی مشاهده کنید. همچنین سانتافه از کابینی بسیار جادار و راحت برخوردار بوده، در قسمت راننده به فضای مورد نیاز کاربر توجه ویژه‌ای شده و در قسمت ردیف دوم نیز شاهد فضای خوب و مناسب هستیم و در ردیف سوم شاید دلتان بخواهد از آن قسمت برای قرارگیری کودکان و خردسالان استفاده کنید چرا که نسبت به دو ردیف جلویی کمی کوچک تر است. سانتافه در آزمایش ها ایمنی موسسه بین المللی IIHS بالاترین رتبه را دریافت کرد که خیالتان را از بابت اجاره آن راحت می‌کند. در نسخه های فول آپشن سانتافه شاهد موارد و امکاناتی مانند تقسیم هوشمند گشتاور در میان تمام چرخ ها و قفل دیفرانسیل الکترونیکی، کنترل حرکت در شیب هستیم.

هیوندا برای سانتافه، موتوری 2.4 لیتری با پیشرانه 4 سیلندر را در نظر گرفته که توان تولید قدرتی برابر با 138 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه همراه با گشتاوری برابر با 241 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را تولید کند.

در انتها باید گفت که اگر به جزیره کیش سفر کرده اید و تمایل به اجاره خودرو در کیش دارید، پیشنهاد کیش‌اسپید به شما اجاره سانتافه در کیش خواهد بود که به راحتی از طریق سایت کیش‌اسپید می‌توانید اتومبیل سانتافه را برای مدت زمان سفرتان رنت کنید.

 

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶