بررسی سورنتو در کیش

بررسی سورنتو در کیش

بررسی سورنتو در کیش

کیا از خودروسازان موفق و مطرح کره‌ای در بازار خودرو بوده که محصولات با کیفیت و زیبای بسیاری را طراحی کرده و تولیداتش در بازار جهانی جای خود را به خوبی یافته‌اند؛ یکی از محصولات کیا که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفت و در کلاس کراس اوورها قرار میگیرد در سال 2003 به بازار جهانی معرفی کرد که سورنتو نام داشت.

کیا سورنتو در نسل دوم خودرو در سال 2009 با تغییرات به وجود آمده در شاسی، توانست تا خود را در دسته کراس اوورها جای دهد.

در نهایت نسخه‌ای که امروز به سراغ آن رفته‌ایم یعنی نسل سوم کیا سورنتو در سال 2014 با تغییراتی به عموم معرفی شد که از استقبال و توجه افراد نسبت به خود بهره‌مند شد.

در ادامه این مقاله از کیش‌اسپید به معرفی و بررسی این خودرو لوکس و جذاب کیا یعنی سورنتو خواهیم پرداخت.

اجاره سورنتو در کیش

اجاره کیا سورنتو در کیش

یکی از مشکلاتی که خانواده ها و یا گروه های پر جمعیتی که باهم به جزیره کیش سفر می‌کنند با آن مواجه خواهند شد، پیدا کردن تاکسی و وسیله نقلیه خواهد بود، خصوصا اگر در فصل های گردشگری به این جزیره سفر کرده باشید که با این مشکل به شدت روبرو خواهید شد و از طرفی هزینه های گزاف جا به جای نیز بر هزینه های سفر تاثیر خواهند گذاشت؛ از این رو سفر شاید آنقدر که باید برایتان جذاب و خاطره‌انگیز نشود، راه حلی که برای شما در کیش وجود دارد که بد نیست بدانید یکی از تفریحات جذاب و هیجان انگیز موجود در این جزیره است، اجاره خودرو در کیش است.

کیش یکی از مناطق توریستی و جذابی است که سالانه مسافران بسیاری را به واسطه تفریحات جذاب و مکان های دیدنی متعدد به خود می‌کشاند و به علت آرامش و زیبایی های آن، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند تا مجدد نیز به این جزیره زیبا سفر کنند.

ساحل های زیبای جزیره مطمئنا  برای همه خوشایند و دوست داشتنی خواهد بود و کیست که از خرید در پاساژهای گوناگون و جذاب بدش بی‌آید؛ مطمئنا  در سطح شهر با خودرو های لوکس و گوناگون خارجی مواجه شده‌ باشید، شاید بعضی از آنها را نیز در شهر ها دیگر ندیده باشید، این موضوع به علت منطقه آزاد بودن این جزیره است که این امکان برای افراد محیا شده تا بتوانند خودرو مورد علاقه خود را در کیش داشته باشند؛ ماجرا در اینجا تمام نمیشود چرا که به واسطه همین موضوع، شاهد به وجود آمدن یکی از جذاب ترین تفریحات این جزیره یعنی اجاره ماشین در کیش هستیم، کرایه اتومبیل در کیش یکی از جذاب ترین و  پرطرفدارترین تفریحات در کیش به شمار می‌رود که این موضوع به واسطه لیست متنوع و لوکسی است که شرکت های رنت کار با سابقه و معتبر مانند کیش‌اسپید در اختیار شما می‌گذارند تا بتوانید با پرداخت هزینه ای مناسب خودروی مورد نیاز خود را انتخاب و در کیش رنت کرده و از سفر خود همراه با خانواده و دوستانتان لذت ببرید.  

ممکن است تا گستره بودن لیست خودروها باعث سردرگمی شما شوند اما جای نگرانی نیست، کافی است تا نیاز های خود را بدانید و اینکه چه نوع کلاس خودروی را در نظر دارید و بعد اقدام به انتخاب به خودروهای موجود با فاکتور های انتخابی خود کنید.

پیشنهاد کیش‌اسپید به خانواده ها و گروه های پرجمعیتی انتخاب خودروهای 7 نفره در کیش بوده و برای نمونه، اجاره سورنتو در کیش است.

کیا سورنتو خودروی با ظرفیت هفت سرنشین بوده که می‌توان سورنتو را به عنوان برادر دوقلوی سانتافه دانست. تفاوت های فنی چندانی بین این دو برادر وجود نداشته اما آپشن ها و امکانات سورنتو کمی آن را جذاب تر کرده.

سورنتو دارای سه ردیف صندلی در کابین خود بوده که به راحتی 7 سرنشین بزرگسال را در خود جای خواهد داد؛ نکته قابل توجه در مورد این خودرو تمایز آن نسبت به رقبایش در قسمت صندلی های ردیف سوم بوده که از فضای مناسب و راحتی خوبی برخوردار هستند که نتیجه طراحی تیم طراحان کیا است.

کابین سورنتو را در حالتی لوکس تر و با کیفیت تر می‌بینیم که نسبت به رقبای خود در جایگاه بالای قرار می‌گیرند. سرنشینان با قرارگیری در کابین این خودرو احساسی متفاوت لوکسی را تجربه خواهند کرد، رانندگی با این خودرو نیز بسیار جذاب بوده و کلید های کنترل بر روی داشبورد و کنسول مرکزی دسترسی راحت تری را به کاربر ارائه می‌دهد.

کیا برای این نسل از سورنتو یک پیشرانه V6، 4 سیلندر تنفس طبیعی  در نظر گرفته که توان تولید 188 اسب بخار قدرت را همراه با 241 نیوتن متر گشتاور دارد؛ نیروی تولید شده توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک خود به چرخ های جلو منتقل می‌شوند. صفر تا صد این خودرو برابر با 10.2 ثانیه است؛ گفتنی است که کیا سورنتو از مصرف سوخت بهینه برخوردار است که از دیگر دلایل انتخاب این خودرو برای اجاره در کیش میتوان آن را در نظر گرفت، مصرف سوخت سورنتو در هر 100 کیلومتر برابر با 11.2 در شهر و همین مسافت برابر با مقدار 8.4 لیتر برای خارج شهر و جاده خواهد بود.

در انتها باید گفت که این خودرو برای گروه های پرجمعیت و خانواده ها گزینه مناسب برای اجاره در کیش خواهد بود که می‌تواند به راحتی از مجموعه کیش‌ اسپید اقدام به اجاره سورنتو در کیش نمایید.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶