بررسی کیا کارنز در کیش

بررسی کیا کارنز در کیش

بررسی کیا کارنز در کیش

کمپانی کره‌ای کیا، از محبوب ترین شرکت های خودروسازی و تاثیرگذار در بازار خودرو ایران بوده که جایگاه خود را به خوبی در کشورمان پیدا کرده، کیا خودروسازی است که به خوبی سلیقه خریدارانش را می‌شناسد و ما آن را به واسطه محصولات کاربردی و زیبایش می‌شناسیم. خودروسازی کیا با تولید محصولات مختلف در کلاس های گوناگون مشتریان خود را با هر سلیقه و خواسته‌ای جذب خود کرده، یکی از خودرو های ارائه شده این کمپانی معروف که کمتر به آن پرداخته شده و استقبال چندان بالایی نیز در ایران از آن نشد، کیا کارنز بوده که با نام های مختلفی مانند کیا رندو نیز شناخته می‌شود و به فروش می‌رود.

در این مقاله از کیش‌اسپید به معرفی این محصول کاربردی و کمتر شناخته شده خانواده کیا می‌رویم؛

اجاره کیا کارنز در کیش

اجاره کیا کارنز در کیش

جزیره کیش یکی از مکان های توریستی و گردشگری پرطرفداری است که هر ساله مسافران زیادی را پذیرا می‌شود، علت محبوبیت این جزیره زیبا را نمیتوان به یک یا دو گزینه محدود کرد؛ کیش مکانی است که شما با هر نوع سلیقه‌ای بی شک می‌توانید اوقاتی خوش و دلپذیری را تجربه کنید.

یکی از پیشنهادات کیش‌اسپید به مسافران عازم این جزیره اجاره ماشین در کیش است. کرایه خودرو در کیش یکی از کارهای است که شما مطمئنا از اینکه چرا زودتر تصمیم به رنت ماشین در کیش نکرده‌اید فکر خواهید کرد. مکان های زیبا و دیدنی جزیره بی‌شمار بوده و شما برای دیدن همه آن ها در سفر خود شاید چندان وقت نکنید یا جا به جایی برایتان هزینه‌بر باشد؛ از طرفی نیز انتظار برای تاکسی و وسیله نقلیه خصوصا در تابستان و گرمای هوای می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد، از این رو بهترین تصمیمی که می‌توانید برای کیفیت سفر خود بگیرید، قطعا اجاره اتومبیل در کیش خواهد بود، برای رنت خودرو در کیش شما با هیچ مشکلی روبرو نیستید و در مقابل کاری چندان پیچیده و سخت نبود و از طرفی لذت بخش و مفرح نیز خواهد بود؛ چرا که جزیره کیش را به عنوان بهشت ماشین بازان می‌شانسند و این به آن دلیل بوده که شما می‌توانید تقریبا هر نوع خودرو لوکس و روز دنیا را در این جزیره پیدا کنید و بهتر اینکه به راحتی اقدام به اجاره آن با قیمتی مناسب از شرکت های معتبر مانند کیش‌اسپید کنید.

خودروی کیا کارنز که در این مقاله به آن پرداخته‌ایم؛ خودروی خانوادگی و بسیار جادار بوده که متاسفانه در ایران آنطور که باید از آن استقبال نشده و این خودرو نمونه ای شکست خورده در ایران برای کمپانی کیا به شمار می‌رود، علت این موضوع نیز در طراحی ساده و در عوض پرداخت کیا به موضوع کاربردی بودن هر چه بیشتر خودرو است که کاربران چندان از چهره این خودرو استقبال نکردند و از توجه آنچنانی برخوردار نشد.

کیا کارنز خودروی در سگمنت MPV بوده که اولین بار در سال 1999 معرفی شد و تا به امروز شاهد معرفی 3 نسل از این مینی‌ون بوده‌ایم.

نسل آخر یعنی نسل سوم آن برخلاف نسل پیشین خود، با توجه با بازطراحی و بازنگری های صورت گرفته، از چهره‌ای زیبا و دلنشین تر بهره می‌برد. همچنان به اصول سادگی پایبند بوده، برخی از جزئیات در این خودرو می‌تواند یادآور کیا سراتو برایتان باشد مانند جلو پنجره، رینگ ها و فرم چراغ های جلو؛ سقف بلند و کشیده همراه با کشیدگی بدنه میتواند چندان با سلیقه جوانان همسو نباشد اما با در نظر گرفتن خطوطی برای آن این موضوع را تا به حدی کمرنگ کنند.

همانطور که گفته شد کیا تمام سعی خود را در کاربردی بودن کارنز کرده و این را به خوبی میتوان در سرتاسر این خودرو مشاهده کرد، برای مثال نشانگر های پشت آمپرهای در عوض جذاب و به نوعی داشتن زرق و برق سعی در خوانا بودن دارند و یا ادوات به کار رفته به صورتی جایگذاری شده‌اند تا بهترین دسترسی را برای سرنشین به وجود آورد. چیزی که وفوور در کارنز می‌توانید پیدا کنید فضا است، سه ردیف صندلی راحت و جادار  که برای 7 سرنشین مناسب خواهند بود.

این مینی‌ون کاربردی از متعدد آپشن های گوناگونی برخوردار است که جایی نقدی را باقی نگذاشته است، برای نمونه می‌توان به سامانه اتوپارک، برف پاک کن هوشمند، کی‌لس استارت، پدال شیفتر، نشانگر میزان فشار باد تایر ها، سقف پانوراما همراه با سانروف برقی، سیستم تهویه مطبوع دوگانه اتومات، صندلی های جلو مجهز به گرمکن و سردکن، گرمکن صندلی ها و فرمان، آینه تاشو جانبی و آینه الکتروکرومیک وسط، نمایشگر 4.3 اینچی تعبیه شده در پشت آمپر، کول باکس، فرمان چند حالته برقی، ترمز پارک برقی و... اشاره کرد.

ایمنی در این خودرو بالا بوده و طبق آزمایشات صورت گرفته توسط Euro-NCAP کارنز 5 ستاره ایمنی که بالاترین امتیاز است را کسب کرده.  

کیا یک پیشرانه 2 لیتری را برای کارنز در نظر گرفته که توان تولید 166 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 213 نیوتن متر را دارد که قدرت را توسط گیربکس 6 سرعته اتومات خود به چرخ های جلو منتقل میکند.

در آخر میتوان گفت که کارنز به عنوان خودروی خانوادگی و یا گروه های پرجمعیت گزینه ای کاربردی و مناسب بوده که می‌توانید به راحتی از طریق مجموعه کیش‌ اسپید اقدام به اجاره آن در کیش کنید. 


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶