بررسی فورد اج در کیش

بررسی فورد اج در کیش

بررسی فورد اج در کیش

 دومین شرکت خودروسازی مطرح و بزرگ در آمریکا کمپانی فورد بوده که خودرو های خود را در 9 قالب متفاوت به بازار جهانی عرضه میکند؛ از 9 قالب عرضه شده توسط کمپانی فورد که با نام های مرکوری، جگوار، استون مارتین، ولوو، چانگان، لینکلن، ادیل، رنجروور، لندروور و مزدا شناخته می‌شوند می‌توان اشاره کرد.

فورد در 4 مدل SEL،  SE، تایتانیوم و اسپرت عرضه شده که دارای طراحی جذاب و زیبا هستند.

فورد برای اولین بار در سال 2006 محصول جدید  خود یعنی اج را در نمایشگاه خود در دیترویت معرفی کرد تا نهایتا در سال 2007 وارد بازار جهانی خودروسازی شد.

در ادامه این مقاله از کیش‌ اسپید به معرفی خودروی فورد اج در کیش خواهیم پرداخت.

فورد ادج در کیش
فورد اج در کیش

اجاره فورد اج در کیش

از زیباترین مکان های گردشگری و تفریحی در ایران، جزیره زیبای کیش بوده که سالانه پذیرایی مسافران بسیاری از سراسر کشور به خود است، این جزیره دوست داشتنی شامل متعدد سرگرمی ها و تفریحاتی است که مطمنا پاسخگویی هر کسی با هر نوع سلیقه‌ای خواهد بود؛ پاساژهای جذاب و گوناگون، تفریحات هیجان انگیز و مکان های دیدنی و زیبایی که بی‌شک برای همه می‌تواند رضایت بخش و هیجان انگیز باشد؛ برخلاف تصور اما، تفریحات در این جزیره تنها محدود به این موارد هیجان انگیز نشده و یکی از تفریحات وسوسه انگیز و جذابی که قطعا برای علاقه‌مندان به خودرو خبری خوش را به همراه خواهد داشت، اجاره ماشین در کیش است، کرایه خودرو در کیش یکی از تفریحاتی است که اغلب افراد به واسطه آن به جزیره کیش سفر میکنند، دلیلی که رنت ماشین در کیش محبوب بوده و طرفداران بسیاری را نیز در پی خود دارد، وجود انواع خودرو های خارجی و جدیدی است که در این جزیره وجود دارد.

کیش به واسطه آنکه جزوی از مناطق آزاد محسوب شده و از قوانین حاکم بر این مناطق پیروی می‌کند، ماشین های به روز و خاصی را در خود دارد که شاید در دیگر نقاط کشور شاهد حضور آنها نباشیم؛ به واسطه این موضوع، خودروهای متنوعی جهت اجاره در کیش پیش روی شما خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی و با پرداخت هزینه ای مناسب برای مدت زمان سفر خود، ماشین مورد نیازتان را در کیش کرایه کنید، یکی از خودروهای که با وجود محبوبیت بسیار بالا، تنها در یکسری مناطق آزاد شاهد وجود آنها هستیم، فورد اج بوده؛ این خودرو جذاب آمریکایی در جزیره کیش جهت رنت موجود بوده.

نسل دوم فورد اج نسبت با نسخه پیشین خود دارای پیشرفت های چشمگیری بوده، نسل دوم آن در سال 2015 معرفی شد و بازنگری های در طراحی جهت بهتر شدن خود نیز داشته که برای مثال می‌توان به عایق بندی آن اشاره کرد که کابینی بدون صدا را برای سرنشینان به وجود می‌آورد. گفتنی است که فورد اج در تست های تصادف انجام شده، امتیاز 4 ستاره را دریافت کرده، همچنین اضافه شدن امکان تشخیص عابر جهت پیشگیری تصادف از مواردی است که باعث ایمن بودن این خودرو می‌شود.

طراحی ظاهری و خارجی فورد اج نسبت به نسل پیشین خود، بسیار پیشرفت کرده و فورد در طراحی آن کم نگذاشته است؛ با توجه به اینکه با وجود تغییرات و بهبود های صورت گرفته در طراحی بدنه و کابین تکیه بر یک ساختار ثابت و کلی فورد می‌باشد.

در کابین خودرو شاهد فضایی آزادانه و کافی هستیم که احساس راحتی را به سرنشینان منتقل می‌کند؛ صندلی های جلو دارای روکش چرم نرم بوده و بسیار راحت می‌باشند، صندلی های عقب را شاید کمی صاف و خشک متصور شوید اما با داشتن وضعیت بهتر باعث داشتن سواری راحتی در طولانی مدت خواهید داشت. کابین فورد اج 2015 نسبت به نسل پیشین خود تغییراتی در جهت بهبود خود داشته که میتوان به ایزوله کردن کابین از فضای بیرون اشاره کرد، به گونه ای که صدای باد، موتور و جاده را به ندرت در کابین خواهید شنید و سفری بی صدا و راحت را سپری خواهید کرد.

فورد در این خودرو از سیستم SYNC2 بهره برده که سرنشین با گفتار محاوره ای به راحتی قادر به استفاده از سیستم ناوبری و آپشن های اج باشد. گفتنی است که فضای صندوق به اندازه کافی برای شما فضا خواهد داشت و شما نیاز به خواباندن ردیف سوم نخواهید داشت.

در کابین اج شاهد استفاده از یک نمایشگر 12 اینچی لمسی هستیم، که به دو سیستم اپل‌کارپلی و اندرویداتو مجهز هستند. در کناری WI-FI 4G نیز به صورت استاندارد در اج ارائه شده و دو درگاه یو‌اس‌بی در جلوی خودرو و چند پریز 12 ولتی و یکی پریز 110 ولتی به سبک خانگی در اج تعبیه شده.

پیشنهاد کیش‌اسپید به دلیل آپشن های متعدد و بسیار این خودرو خصوصا رانندگی و سواری نرم آن به خانواده ها و یا گروه ها که به دنبال خودروی با کیفیت، جادار و زیبا هستند، اجاره فورد اج در کیش است که به راحتی می‌توانید این خودرو زیبا را از مجموعه کیش‌اسپید برای مدت زمان سفر خود تهیه کنید.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶