بررسی مازراتی کواتروپورته در کیش

بررسی مازراتی کواتروپورته در کیش

بررسی مازراتی کواتروپورته در کیش 

مازراتی از نام های محبوبی است که در صنعت خودروسازی از گذشته تا به امروز وجود داشته و محصولات خاص و بی‌نظیر آن زبانزد همه افراد است؛ این شرکت که در سال 1914 افتتاح شد بیشتر تمرکز و هدف خود را بر روی تقویت و تیونینگ خودرو ها گذاشته بود، تا اینکه مازراتی در سال 1926 دست به طراحی و تولید اولین خودروی خود زد؛ طولی نکشید که بعد از مدتی با به کار گیری افراد متخصص و زبره، کمپانی مازراتی شهرت و اعتباری مثال زدنی را در حوزه خودروسازی کسب و از آن خود کرد. این خودروسازی به قدری محبوب شد که بسیاری از افراد سرشناس و معروف خواستار داشتن خودرو های عرضه شده توسط این کمپانی بودند! ورشکستگی این کمپانی برای هوادارانش اصلا رضایت بخش نبود، البته این موضوع باعث از بین رفتن این کمپانی نشد، چرا که خودروسازی فیات با خرید سهام مازراتی جلوی این اتفاق را گرفته و ما شاهد پیشرفت روزانه و بهتر از پیش این کمپانی خودروسازی هستیم.

در این مقاله از کیش‌اسپید ما به سراغ معرفی یکی از مدل های محبوب و منحصر به فرد در خانواده مازراتی رفته‌ایم که در این مجموعه جهت اجاره در کیش موجود است؛

اجاره مازراتی کواتروپورته در کیش

جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که در تمام ایام سال پذیرایی مسافران و گردشگران علاقه‌مند به خود است؛ ساحل های زیبا، تفریحات متنوع و گوناگون، جاذبه های گردشگری از جمله علت های محبوبیت این جزیره در بین افراد است، چشم انداز های شگفت انگیز، سواحل شنی و فرهنگ غنی این جزیره باعث شده تا افراد را به سمت خود جذب کرده و مسافران مشتاق گذراندن زمانشان در این جزیره شوند؛ اجاره ماشین در کیش به عنوان یکی از بهترین راه ها برای بازدید از جاذبه های گردشگری و همچنین به عنوان نوعی تفریح، از محبوبیت بسیاری در بین مسافران و گردشگران برخوردار است؛ با کرایه خودرو در کیش شما می‌توانید به راحتی و آسانی به مکان های تفریحی و گردشگری در جزیره کیش بروید و از زیبایی های  این جزیره دیدن کنید.

مازراتی کواتروپورته در کیش
مازراتی کواتروپورته در کیش

همچنین شما می‌توانید با اجاره خودرویی لوکس و خاص، سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی را برای خود و همراهنتان به وجود آورید، کیش از آنجایی که جزو زمره مناطق آزاد محسوب می‌شود؛ در خود ماشین های خاص و لوکس خارجی را جای داده که شما می‌توانید به راحتی و با پرداخت هزینه ای مناسب از شرکت های معتبر اجاره دهنده خودرو در جزیره کیش، مانند مجموعه کیش‌اسپید، ماشین مورد علاقه خود را برای مدت زمان سفرتان به کیش اجاره کنید. اگر که خواهان داشتن تجربه ای متفاوت و لوکس هستید، پیشنهاد کیش‌اسپید به شما اجاره مازراتی کواتروپورته در کیش است؛ این خودرو علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و دلربا از امکانات خوبی برخوردار است که علاقه‌‌مندان و دوستداران را به خود جذب می‌کند.

مازراتی کواتروپورته تنها خودروی چهار درب این کمپانی است،  کواتروپورته در لغت به معنای چهار درب در زبان ایتالیایی است که نشان از مدل محصولی که با آن روبرو هستیم می‌دهد. مازراتی کواتروپورته سدانی است که در اوج ظرافت تبدیل به محصولی اسپرت و لوکس شده، اما برخلاف انتظار ها این خودرو از استقبال و فروش مورد انتظاری برخوردار نشد، علیرغم تمام نکات و امکاناتی که در خود جای داده است.

مازراتی کواتروپورته از قدیمی ترین محصولات این کمپانی بوده که از سال 1963 تا به حال تولید و در شش نسل طراحی و عرضه شده است.

این خودرو را می‌توان سدانی اصیل و باوقار توصیف کرد که با استفاده از المان های لوکس و خاص در طراحی خود، نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب می‌کند. نکته قابل توجه درباره این خودرو بهره گیری از طراحی های دو همتای دیگر خود یعنی مازراتی گرن توریسمو و گرن کابریو است که باعث شده تا این خودرو دارای ظاهری لوکس و در عین حال خلق و خویی اسپرت باشد.

 در نمایی روبرو از مازراتی کواتروپورته شاهد جلو پنجره ای بزرگ و بیضی شکل هستیم که چراغ های کشیده‌ با نگاهی خشن در دو طرف آن خودنمایی می‌کنند، قرارگیری چراغ ها، مدل پنجره و طراحی نمایی روبرو، باعث شده تا شاهد چهره ای مخوف و پر ابهت از این زیبایی ایتالیایی باشیم. از مهم ترین ویژگی های طراحی مازراتی کواتروپورته به سادگی و ظرافت بی اندازه آن می‌توان اشاره کرد که به گونه ای به دور از تجمل گرایی و سر و صدای اضافه است، به گونه ای که طراحان می‌داند برای داشتن وقار و ظرافت نیازی به فریاد زدن آن ندارند. در نمای کنار، شاهد زیبایی و ظرافت در طراحی این محصول هستیم، سه دریچه هوای که بر روی گلگیر جلو قرار دارند، که علاوه بر ایجاد کردن ظاهری اسپرت و جذاب، نشان دهنده قدمت این محصول است. در نمایی عقب مازراتی کواتروپورته، جایی که تا سالیان بسیاری الگوی طراحان و خودروسازان بوده، چراغ های کشیده‌ای را در دو طرف خودرو می‌بینیم که فرمی مثلثی دارند؛ همانطور که گفتیم طراحی این خودرو ساده و در عین حال تاثیر گذار است، بر روی در صندوق عقب شاهد لگوتایپ نام مازراتی با فونتی اختصاصی هستیم.

در آخر کابین این خودرو را اگر بخواهیم، به صورت خلاصه تعریف کنیم، باید گفت که همچنان با طراحی ساده اما کارا روبرو هستیم که طیف وسیعی از امکانات را در اختیار خواهیم داشت.

این خودرو یک پیشرانه 6 سیلندر را در اختیار داشته که توان تولید 404 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور را دارد و نیرو را با استفاده از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک خود به چرخ ها منتقل می‌کند.

در انتها باید بگوییم که اگر به دنبال سفری متفاوت و لوکسی هستید، اجاره ماشین مازراتی کواتروپورته در کیش می‌تواند به شما کمک کند، برای کرایه مازراتی کواتروپورته در کیش کافی است تا با مشاوران مجموعه کیش‌ اسپید تماس گرفته و یا از طریق سایت این مجموعه اقدام به رزرو این خودرو در کیش کنید.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶