بررسی موتور برقی وسپا در کیش

بررسی موتور برقی وسپا در کیش

بررسی موتور برقی وسپا در کیش

 

وسپا به معنای زنبور بی عسل بوده؛ البته با توجه به قدمت و معروفیت این برند، با زنبور چندان به درد نخوری رو به رو نیستیم؛ به بیان بهتر این زنبور به اصطلاح بی‌عسل در حال حاضر در مقام لاکچری ترین موتور در عصر حاضر قرار دارد که در تمام دنیا طرفداران و عشاق خودش را دارد.

وسپا، یک الگوی ثابت و یک روند منحصر به فرد را تا به امروز برای خود داشته که البته با توجه به گذر زمان، پیشرفت هایی را نیز شاهد بوده.

اگر بخواهیم مثالی از جایگاه وسپا برای درک بهتر مخاطبان بی‌آوریم باید بگوییم که اپل دنیای موتورسیکلت ها، وسپا لقب می‌گیرد. موتور های این شرکت ایتالیایی در بسیاری از کشور ها معروف بوده و چهره جذاب آن برای هر کسی زیبا و مجذوب کننده است، به واقع هر مردی می‌تواند برای یافتن نیمه‌گمشده خود کمی کمک از این زیبایی ایتالیایی بگیرد.

کیش‌اسپید در مقاله امروز آشنایی با موتورهای برقی در کیش به سراغ معرفی یکی از موتور شارژی های پرطرفدار موجود در مجموعه خود رفته و به بررسی موتور برقی وسپا در کیش در این مقاله برای علاقه‌مندان و همراهان خود پرداخته‌ است.

موتور وسپا در کیش
موتور وسپا در کیش

اجاره موتور برقی وسپا در کیش

کمپانی وسپا در سال 1946 در ایتالیا افتتاح شد، نخست قرار بود تا رویه این کمپانی تولید موتورهای با کیفیت، ساده و ارزان قیمت برای اقشار ضعیف جامعه باشد، اما برخلاف هدف در نظر گرفته شده، به مرور این کمپانی موتور سازی تبدیل به یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین ها در دنیای موتور بازان شد. این شرکت در توسکانی ایتالیا قرار داشته که محصولات خود را به طور انحصاری در آنجا تولید می‌کند و هر ساله به کشور های دیگر که ایران نیز شاملشان می‌شود ارسال می‌کند.

وسپا به دلیل اینکه موتور های کم مصرف با ابعادی متناسب و کوچک دارد و همچنین بسیار با کیفیت هستند، گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزمره و درون شهری بوده؛ واردات این موتور به ایران تقریبا برابر با نیم قرن بوده که برابر با زمانی است که شرکت های کبیر و کویر موتور واردات خود را شروع کرده‌اند و در بین محصولات وارداتیشان نام وسپا نیز به چشم می‌خورد.

وسپا مجموعه مختلفی از انواع مدل موتور های شاهکار خود دارد که برای نمونه میتوانیم به چندتایی از آنها اشاره کنیم؛

وسپا Primavera

این مدل وسپا در سال 1968 معرفی شد و یکی از اسکوتر های بسیار شیک و همینطور جوان‌پسندی است که انتظارت کاربر را از یک موتور به طور جامع و کامل یکجا به کاربر تقدیم می‌کند؛ موتوری آرام و سبک در عین حال شیک و جذاب که بسیار برای قشر جوان مناسب است.

وسپا Sprint

این مدل یعنی وسپا اسپرینت نیز پیشه روی مدل قبلی خود، سبک بودن را حفظ کرده و در کنار داشتن ظاهر جوان پسند مجدد استقبال بیشتری از سوی ایشان دریافت کرده.

وسپا Limited Speed

همانطور که از نام این مدل پیدا است، تا سرعت خاص و محدودی می‌توانید با این موتور در خیابان های بتازید؛ این مدل بیشتر برای خیابان ها و مکان های که دارای محدودیت سرعت هستند کاربرد داشته و به همین دلیل شما مجاز به تند رفتن تا حد تعیین شده هستید.

وسپا GTS

از قوی ترین مدل های وسپا، وسپا جی‌تی‌اس بوده که به علت افزودن آپشن های مختلف دیگر به آن، تبدیل به یکی از بهترین مدل های وسپا در بین همتایان خود، شده است. افزودن آپشن های همچون سیستم Bike finder و پورت USB از نمونه های قابل اشاره در این مدل است. این مدل یکی از لاکچری ترین وسپا ها در ایران و از بهترین موتورهای بازار به شمار می‌رود.

حال که با چند مدل از موتور های این کمپانی معروف آشنا شده‌اید بهتر است برگردیم به موضوع خودمان، یعنی اجاره موتور برقی در کیش؛ جزیره کیش از مکان های متفاوت و جذابی است که هر گردشگری با یک بار سفر به آن، دوباره خواهان مسافرت و بازدید مجدد از آن است، تفریحات متعدد و جاهای دیدنی متنوع، خرید کردن و رفتن به مکان های هیجان انگیز کیش، همه باعث شده که این جزیره تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در کشور شود.

یکی از راه های که می‌توانید این جزیره را بگردید و زیبایی های آن را کشف کنید، اجاره موتور در کیش است، وسیله‌ای جمع و جور و کوچک که به راحتی به هر کجا بخواهید می‌توانید بروید و از سواری و گشتن در سطح جزیره لذت ببرید. در کیش شما میتوانید به راحتی از مجموعه کیش‌اسپید اقدام به اجاره موتور های برقی در کیش کنید. کافی است تا مدل مورد علاقه خود را انتخاب و به کارشناسان ما اعلام کنید. گفتنی است که موتور های موجود در جزیره کیش، همگی برقی بوده و در این جزیره خبر از موتور های بنزینی و سنگین نیست.

کمی قبل با موتور های وسپا آشنا شدیم اما باید گفت که تمامی موارد ذکر شده جزو دسته موتور های بنزینی بوده و با توجه به قانون مربوط به موتور  در این جزیره این نوع موتورها  در کیش برای اجاره موجود نیستند؛ اما وسپا لاین جدید خود را با نام Vespa Electrical روانه بازار کرده که زیست دوست بوده و سواری راحت، رانندگی آسان با مصرف بهینه دارد.

این موتورهای برقی وسپا در طرح های مختلف و رنگ های گوناگون موجود هستند، که شما می‌توانید علاوه بر لذت بردن از سواری و گشت زنی با آنها، برای  ثبت عکس های یادگاری رنگارنگ خود از آنها استفاده کنید.

برای اجاره موتور برقی وسپا در کیش، می‌توانید به سایت کیش‌اسپید مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶