بررسی موتور لاکی در کیش

بررسی موتور برقی وسپا در کیش

بررسی موتور لاکی در کیش

 

از محبوب ترین موتور های برقی موجود در بازار اسکوتر های برقی که علاقه‌مندان بسیاری نیز دارد؛ اسکوتر برقی لاکی یا  SYM LUCKY  است، این موتور شارژی محصولی تایوانی از شرکتی به همین نام بوده؛ مجموعه  SYM  در سال 1954 در تایوان تاسیس شد و در سه کشور چین، ویتنام و تایوان دارای کمپانی است؛ این شرکت علاوه بر موتور سازی، دستی در ساخت مینی وانت با برند هیوندا نیز دارد.

با پیشروی دنیا به سمت، ساخت و ارائه محصولاتی که سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشند؛ طبیعی است که شاهد انواع وسایل نقلیه برقی و اصطلاحا شارژی باشیم، کمپانی SYM نیز لاین تولید محصولات برقی خود را راه‌اندازی کرده و امروز به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات این کمپانی موتور سازی، یعنی موتور شارژی لاکی SX2000  پرداخته‌ایم؛ گفتنی است که موتور برقی لاکی اس‌ایکس در مجموعه کیش‌اسپید جهت رنت علاقه‌مندان در کیش موجود بوده.

موتور برقی لاکی در کیش
موتور برقی لاکی در کیش

اجاره موتور برقی لاکی در کیش  

با اجاره موتور برقی در کیش، خاطره‌ای فراموش نشدنی را خواهید داشت؛ کیش جزیره‌ای است کوچک دارای طبیعت زیبا و محیط دوستانه برای گردشگران؛ اگر برنامه دارید در کیش به گشت و گذار بپردازید، یکی از پیشنهادات کیش‌اسپید به شما اجراه موتور برقی در کیش است؛ شما به وسیله یک موتور برقی لاکی می‌توانید از دیدن جاذبه‌های گردشگری در کیش استفاده کنید؛ کرایه موتور شارژی در کیش یکی از تفریحات پرطرفدار این روز های مسافران در جزیره کیش بوده؛ شما با پرداخت هزینه‌ای معقول و مناسب قارد خواهید بود تا از بین انواع موتور های موجود جهت رنت در کیش، یکی را انتخاب کرده و به صورت روزانه و یا ساعتی، بسته به نیاز خود اقدام به اجاره موتور برقی در کیش کنید؛ برای اجاره موتور شارژی در کیش، اولین کاری که باید انجام دهید تا تضمینی برای داشتن گردشی خوب و با لذت است، انتخاب مجموعه‌ای است که می‌خواهید از آن اسکوتر برقی کرایه کنید؛ یکی از مجموعه های که اقدام به ارائه خدمات اجاره موتور در کیش می‌کند، مجموعه کیش‌اسپید بوده که مجموعه معتبر و شناخته شده در کیش است. این مجموعه با برخورداری از انواع مدل های موتور های برقی مختلف، بستری مناسب را برای علاقه‌مندان به اجاره موتور در کیش را فراهم ساخته است.

موتور های برقی موجود در این مجموعه گسترده بوده و شامل مدل های مختلفی می‌شود که شما میتوانید به صورت تک نفره و دو نفره از آنها بهره ببرید. از انواع موتور برقی های موجود در مجموعه کیش‌اسپید، می‌توان به موتور های وسپا، لیفان، سافاری، سوپر سوکو و... اشاره کرد.

یکی از موتور های پرطرفدار اتین مجموعه، موتور برقی لاکی بوده که استقبال خوبی را از سمت مسافران و دوستدارن خود به همراه داشته؛

موتور برقی لاکی، ابزاری است، پر سرعت که به دلیل ابعاد متناسب و جمع و جور خود، تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین موتور شارژی ها در کیش شده است.

موتور برقی لاکی محصول شرکتی تایوانی به نام SYM  بوده که به تولید انواع موتور مشغول است، این موتور برقی از چهره‌ای زیبا و ساده برخودار است و موتور به کار رفته در آن از پر قدرت ترین موتور های موجود در بازار است؛ الکترو موتور این موتور شارژی ساخت بوش بوده و از قدرتی برابر با 2000 وات نیرو بهره می‌برد؛ این موتور قدرتمند این امکان را به کاربر خود می‌دهد تا در خیابان های شیب دار تا 15 درجه بتوانند با سرعکت 50 کیلو متر بر ساعت حرکت کنند.

ترمز جلوی به کار رفته در موتور برقی لکی اس ایکس، دیسکی بوده و تایر های آن تیوبلس هستند؛ سیستم تعلیق موتور شارژی لاکی به صورت هیدرولیکب در عقب و جلوی موتور است.

لاکی اس ایکس برای کاربران خود در داشبورد این موتور برقی، جایگاه یو‌اس‌بی را تعبیه کرده تا در صورت نیاز بتوانند از آن برای شارژ گوشی موبایل خود بهره ببرند. با این مزیت شما می‌توانید با خیالی راحت به گشت و گذار و دیدن مناطق مختلف در جزیره کیش بپردازید و نگرانی از بابت تمام شدن شارژ گوشی خود نداشته باشید.

از موارد دیگر در مورد این موتور برقی می‌توانیم به باطری لیتیومی آن اشاره کنیم؛ موتور های برقی عموما از دو مدل باتری اسیدی و لیتیومی بهره می‌برند که نوع لیتیومی از قیمت و طول عمر بهتر و با کیفیت تری برخوردار است.

همچنین صفحه نمایش موتور لاکی اس ایکس، کاملا دیجیتال بوده، مواردی که این صفحه دیجیتال به شما نشان خواهد داد شامل میزان شارژ باقی مانده، میزان مسافت طی شده و تمامی پارمتر های سرعت لحظه‌ای که به خوبی در آن قابل رویت است، می‌شود.

این موتور برقی می‌تواند با سرعتی برابر با 50 در ساعت حرکت کرده و با توجه به سرعت و نوع رانندگی شما تا 60 کیلومتر شما را همراهی کند.

به طور کلی، اجاره موتور برقی لاکی در کیش یک تجربه بسیار خاص و جالبی است که با توجه به رعایت نکات ایمنی، می‌توانید لذت بردن از جاذبه‌ های زیبای توریستی کیش را تجربه کنید. با اجاره موتور برقی لاکی در کیش، در کنار خانواده و دوستان، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی خواهید داشت.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶