بررسی موتور برقی EST4 در کیش

بررسی موتور برقی  EST4 در کیش

بررسی موتور برقی EST4 در کیش

به احتمال زیاد نام کویر موتور را بسیار شنیده باشید؛ این مجموعه به عنوان برترین شرکت تولید کننده موتورسیکلت در کشور، با سابقه 66 سال فعالیت مستمر و موفق شناخته می‌شود؛ این شرکت علاوه بر واردات دست به طراحی و تولید موتور های با کیفیت نیز زده است.

مانند دیگر فعالان این صنعت و پیشروی محصولات مختلف به سمت زیست دوستی، خصوصا صنعت هایی که در بازار وسایل نقلیه در حال فعالیت می‌باشند؛ کویر موتور نیز از این قاعده پیروی کرده و دست به طراحی و تولید مدل های برقی و شارژی خود کرده است.

یکی از مدل های متفاوت عرضه شده توسط این مجموعه، نسخه‌ای است که با نام EST4   شناخته می‌شود.

در این مقاله از کیش‌اسپید به سراغ معرفی و بررسی این موتور برقی کاربردی رفته‌ایم.

اجاره موتور برقی EST4 در کیش

موتور های برقی امروزه تبدیل به یکی از وسیله های نقلیه جدا نشدنی در روزمره افراد ساکن کیش شده‌اند؛ در این جزیره تنها ارگان های دولتی اجازه داشتن موتور های بنزینی را دارند و تنها در مواقع نیاز از این موتورها در کیش استفاده می‌شود؛ اما موتور های که در سطح شهر و در دسترس افراد هستند همگی از موتور های شارژی یا به اصطلاح موتورهای برقی هستند، که تنوع بسیاری داشته و برای هر سلیقه و کاربردی می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

موتور های برقی در کیش، برای اجاره نیز موجود هستند و اگر به این جزیره سفر کرده‌اید می‌توانید به راحتی مدل موتور مورد نظر خود را انتخاب و اجاره کنید.

اجاره موتور در کیش از این نظر در بین مسافران معروف و محبوب شده که نیاز به پرداخت هزینه‌ای چندان برای اجاره آنها نبوده و کار با آنها نیز چندان سخت نیست. از این رو موتور های برقی در کیش، از موردعلاقه ترین وسیله ها برای افراد مختلف به شمار می‌رود.

برای آنکه بتوانید در کیش موتور شارژی کرایه کنید، نیاز است تا به جایی که اقدام به ارائه خدمات اجاره موتور می‌کند بروید، برای اینکار شرکت ها و جاهای بسیاری وجود دارند اما نکته مهمی که وجود دارد، این است که بهترین روش و ایمن ترین آن، اجاره موتور از مجموعه‌ای مطمئن و معتبر بوده تا خیالتان از هر نظر راحت باشد؛ همینطور موتورهای برقی از سلامت کامل برخوردار باشند.

اگر علاقه‌مند به اجاره موتور در کیش باشید، یکی از جاهایی که می‌توانید با اطمینان و خیالی راحت به آنها مراجعه کنید، مجموعه کیش‌اسپید است، این مجموعه مدل های متنوع و مختلفی از انواع موتور های برقی و اسکوتر های شارژی را در اختیار داشته که می‌توانید برای گشت و گذار و رفت و آمد خود هر کدام ار که مایل بودید، انتخاب و در کیش اجاره کنید.

یکی از موتور های شارژی که در این مجموعه برای اجاره در کیش موجود است، موتور EST4 1500 کویر موتور بوده، که موتوری کاربردی و خوش ساختی است که برای استفاده روزمره گزینه ای بسیار مناسبی خواهد بود.

این موتور برقی بسیار سبک بوده، که رانندگی با آن بسیار راحت تر به نسبت موتور های شارژی دیگر خواهد بود. سرعت موتور برقی EST4 بین 45 تا 50 کیلومتر بر ساعت بوده که نگرانی از بابت ایمنی و یا اتفاقاتی که در سرعت های بالا ممکن است بی‌افتد را نخواهید داشت.

ترمز جلوی موتور برقی کویر EST4 به صورت دیسکی و ترمز عقب آن کاسه ای بوده؛ که عملکردی بسیار فوق‌العاده را برای چرخ های جلو و عقب ایجاد می‌کنند.

برق مورد نیاز این موتور یعنی کویر ای‌اس‌تی 4 از 5 باتری لید اسیدی 12 ولتی تامین می‌شود.

از دیگر موارد به کار رفته در موتور شارژی کویر EST4 میتوان به دزدگیر و کیلومتر دیجیتالی آن اشاره کرد.

به دلیل فاصله نسبتا زیاد محور ها در آن، سرنشین جلو از فضای بیشتر برخوردار بوده و رانندگی به صورت طولانی مدت خسته کننده نخواهد بود.

بسیاری از گردشگران و علاقه‌مندانی که به کیش سفر می‌کنند از قدم زنی در جوار ساحل و یا گشت زنی در خیابان های شهر استقبال می‌کنند، پیشنهادی که می‌تواند این کار را هیجان انگیز تر کنند، اجاره موتور در کیش خواهد بود، با اجاره موتور در کیش، شما قادر خواهید بود که به جاهای مختلفی رفته و نگرانی از بابت جای پارک نداشته باشید، جدای این موضوع هزینه‌ای برای سوخت اضافه پرداخت نخواهید کرد چرا که موتور ها برقی بوده و با شارژ کردن نیروی مورد نیازشان تامین می‌شود. پس تنها نگرانی شما هنگام اجاره موتور برقی در کیش جاهای خواهد بود که هنوز به آنها نرفته‌اید.

برای اجاره موتور برقی یا به عبارتی اسکوتر شارژی در کیش، کافی است تا در بین مدل های متنوع و مختلف موجود در مجموعه کیش‌اسپید به دنبال اسکوتر برقی مورد علاقه خود بگردید و بعد از انتخاب مدل مد نظر خود، با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و یا حتی به صورت آنلاین و از سایت مجموعه کیش‌اسپید اقدام به اجاره موتور برقی در کیش کنید.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶