بررسی پت فایندر در کیش

بررسی پت فایندر در کیش

بررسی پت فایندر در کیش

نیسان از نام های آشنا در بین برندهای خودروسازی مختلف در دنیا بوده که اصالتی ژاپنی داشته که محصولاتی همچون اینفینیتی، پاترول و داتسون را به بازار جهانی عرضه کرده است. از محبوب ترین خودروهای این کمپانی مطرح خودروسازی در دنیا می‌توان به نیسان کیکس، نیسان پاترول و نیسان جوک اشاره کرد که می‌توانید هنگام اجاره ماشین در کیش با توجه به علاقه و نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید و به گشت و گذار و تفریح در جزیره کیش بپردازید.

باید گفت که یکی از دلایل موفقیت نیسان را یم‌توان همکاری این کمپانی با دیگر برند های خودروسازی دانست؛ برای مثال نخستین همکاری شرکت خودروسازی نیسان با شرکت خودروسازی رنو بوده که در ادامه کمپاتنی میتسوبیشیی نیز به این همکاری اضافه شد؛ با توجه به معروفیت بالا و محبوبیت بسیار این دو کمپانی خودروسازی در نهایت این همکاری باعث شد تا کمپانی خودروسازی نیسان به موفقیت بالایی دست پیدا کند به شکلی که در سال 2013 بعد از برند های همچون تویوتا، هیوندا، فولکس، جنرال موتورز و... نیسان جایگاه ششمین برند تولید کننده خودرو را از آن خود کرد.

موفقیت های خودروسازی نیسان ختم به این همکاری نبوده؛ برای مثال، این کمپانی خودروسازی توانست تا در سال 2018 لقب بزرگترین سازنده خودروهای الکترونیکی را به دست آورد.

نیسان پت فایندر که جزو دسته خودرو های SUV  قرار دارد، از سال 1986 تا به حال تولید خود را آغاز کرده و تا به امروز 5 نسل از خانواده پت فایندر به عرضه جهانی در آمده‌اند.

می‌توان گفت که نیسان پت فایندر را به عنوان اسب کاری خانوادگی می‌شناسند و علت آن نیز مشخص است، تقریبا هر چیزی را که انتظار دارید، برای شما انجام می‌دهد.

نیسان  از سال 2012 به بعد تقریبا تغییر خاصی را در پت فایندر ایجاد نکرده(تا نسل پنجم محصول سال 2022) تنها به ایجاد سری تغییرات کوچک و فیس لیفت های جزئی پرداخته که برای مثال در فیس لیفت سال 2017 این خودرو تغییرات صورت گرفته چندان برجسته نیستند.

اما به هر حال هواداران و دوستداران این خودرو که به دنبال ماشینی راحت و خانواده دوست هستند، هر دو فاکتور را به خوبی از نیسان پت فایندر دریافت می‌کنند.  

اجاره پت فایندر در کیش

کیش از جزایر جنوبی و محبوب ایران واقع در خلیج فارس بوده که سالانه گردشگران و مسافران بسیاری برای تفریح، گردش و سپری کردن اوقات تعطیلات خود به این جزیره دوست داشتنی سفر می‌کنند.

این جزیره بسیار زیبا دارای آرامشی عمیق بوده که بسیاری از مسافران آن را دوست داشتنی و جذاب می‌یابند و از دلایل اصلی علاقه‌شان به جزیره کیش عنوان می‌کنند. از جایی که مراکز تفریحی، امکان گردشگری و تفریحات متنوع در کیش بسیار است سفر به این جزیره برای گردشگران و مسافران بسیار لذت بخش و مهیج به شمار می‌رود.

فرقی نمیکند که اگر سفر شما خانوادگی است یا دوستانه در هر صورت اجاره ماشین در کیش می‌تواند به شما در داشتن سفری لذت بخش و هیجان انگیز بسیار کمک کننده باشد. با رنت ماشین در کیش شما توانایی این را خواهید داشت تا در هر زمان از شبانه روز به هر مکانی که مایل بودید بدون داشتن نگرانی از بابت حمل و نقل و پیدا کردن تاکسی در ساعت های خاص، بروید و به گردش و تفریح به همراه عزیزانتان بپردازید. همچنین می‌توانید از رانندگی با خودروی مورد علاقه خود در خیابان های زیبایی جزیره کیش نهایت لذت را ببرید.

از آنجایی که جزیره کیش، جزوی از مناطق آزاد در کشور محسوب می‌شود باید گفت که در این جزیره شما شاهد انواع خودروهای لوکس و خارجی خواهید بود که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب، ماشین مورد علاقه خود را برای مدت زمان سفر خود به جزیره کیش کرایه کنید.

یکی از بهترین خودروهای جزیره کیش برای رنت که در این مقاله به شما پیشنهاد می‌کنیم، اجاره نیسان پت فایندر در کیش؛ نیسان پت فایندر در دسته خودرو های کراس اوور قرار می‌گیرد و هر آنچیزی را که از یک خودروی خانوادگی خوب انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر که به صورت خانوادگی و یا جمع دوستان به جزیره کیش سفر کرده باشید و به دنبال خودرویی جادار، راحت و زیبا باشید، قطعا اجاره نیسان پت فایندر در کیش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

به دلیل بهره گیری از پلتفرم یونی بادی پت فایندر به شما نرمترین سواری ممکن را ارائه می‌دهد به صورتی که بدترین دست انداز ها را کاملا نرم و راحت طی می‌کند. از سویی به علت داشتن دید وسیع سرنشینان می‌توانند به راحتی از مناظر و اطراف دیدن کنند و از طبیعت زیبایی جزیره کیش لذت ببرند.

پیشرانه به کار رفته در نیسان پت فایندر یک موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری بوده که توانایی تولید 284 اسب بخار قدرت را دارا بوده که همین موضوع باعث شده تا با کمترین زحمت و تلاشی خودرو سرعت بگیرد.

سخن آخر

چنانچه قصد سفر به جزیره کیش را دارید، اجاره نیسان پت فایندر یکی از پیشنهادات جذاب و منطقی برای گروه های های بیشتر از 4 نفر بوده که به دنبال خودرویی جادار و زیبا برای همراهی در سفر خود به جزیره کیش هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کیش‌اسپید اقدام به رزرو نیسان پت فایندر در کیش کرده و یا جهت اجاره نیسان پت فایندر در کیش با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶