بررسی جیپ رانگلر در کیش

بررسی جیپ رانگلر در کیش

بررسی جیپ رانگلر در کیش

 

رانندگی با خودرو جیپ رانگلر در کیش

سکوت و آرامش حاکم بر جاده های جزیره کیش، تجربه رانندگی بی نظیری را برای افراد علاقه‌مند به رانندگی فراهم می‌کند، برای راحتی سفر و گشت و گذار در مسافرت اجاره ماشین یکی از مواردی است که اهمیت دادن به آن به آسایش شما در طول سفر کمک بسزایی خواهد کرد، از این جهت، حال که تصمیم به رنت ماشین در کیش گرفته‌اید، پیشنهاد کیش اسپید به شما اجاره ماشین جیپ رانگلر در کیش است. برای اجاره خودرو در کیش، باید به این موضوع توجه کنید که خودرو مورد نظر مناسب رفت و آمد های شما باشد تا بتواند در سفر به بهترین شکل شما را همراهی کند و خواسته‌هایتان را برآورده سازد.

جيپ رانگلر در کیش

مشخصات فنی جیپ رانگلر

در دیکشنری جیپ، واژه ای برای توصیف ماشینی که همه جا با داشتن قابلیت آفرود برتر است که به منظور استفاده در مسیرهای صعب العبور طراحی و ساخته شده است، که برای تمامی خودروهای دو دیفرانسیل در جهان، حتی هامر و کلاس G مرسدس بنز نیز کاربرد دارد، ورود نام یک برند در فرهنگ واژگان یک زبان چندان اتفاق ساده و کم اهمیتی نیست تا جایی که برای افتادن این اتفاق راهی حداقل 80 ساله باید طی شود تا آن برند بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد مانند برند های جیپ و کادیلاک.

نام رنگلر(Wrangler) شاید داستان های زیادی را برای افراد در پی داشته باشد اما حقیقت قصه این نام ریشه در جنگ جهانی دوم دارد. که در ادامه این مقاله از کیش اسپید به آن خواهیم پرداخت.

توصیف مدرنیته از منظر جیپ

جیپ در جنگ جهانی به خوبی نشان داد که علاوه بر آنکه وسیله نقلیه ای همه جارو و جان سخت است، که می‌توانند به عنوان خودرویی نوظهور با قابلیت رانندگی آفرود برای عموم مردم به میدان بی‌آید و به عنوان نقطه عطف خودروسازی قرن بیستم عمل کند.

در عمل نیز همانگونه شد که پیش بینی میشد، نام جیپ مصادف شد با برترین خودروهایی آفرودی در جهان از منظر قیمت، دوام مثال زدنی و سهولت نگهداری. چالش جیپ تولید خودرویی بود کمتر نظامی با استاندارد های غیر نظامی و رفاهی تا هماهنگی بیشتری برای مردم دوست بودن و ورود آن به بازار عمومی باشد. در اینجا بود که سری خودرو های CJ مخفف واژه "Civilian Jeep" یا "جیپ مردمی" با داشتن ویژگی های رفاهی و غیرنظامی متولد شد. با ورود به دهه 1980 و پایان تولیدات CJ در سال 1986، نیاز به خودرویی آفرود نوین به شدت احساس می‌شد چرا که خودرو های سری CJ در نهایت یک خودرو نظامی در پوشش خودروهای شهری بودند و نه یک آفرود راحت و شهری، در نتیجه در دهه 1980 یعنی دوران کلاسیک/مدرن صنعت خودرو آمریکا سری کاملا جدیدی از خودرو های نوظهور جیپ تحت نام سری رَنگلِر (Wrangler) راهی بازار شد که به اشتباه در ایران رانگلر تلفظ می‌شود.

اولین رنگلر با کد شناسایی فنی YJ  در سال 1986 روانه بازار شد، نسل دوم در سال 1996 با نام شناسایی فنی TJ و نسل سوم با کد JK شناخته شده است.


50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶