توجهبا توجه به تغییرات قیمت لطفا موجودی اجاره ماشین در کیش و قیمت های بروز شده را در لینک زیر ببینید.

لیست قیمت و موجودی امروز اجاره ماشین در کیش-کلیک کنید

اجاره مازراتی لوانته در کیش

اجاره مازراتی لوانته در کیش

اجاره مازراتی لوانته در کیش
قیمت هر 24 ساعت:11.000,000 تومان
قیمت با تخفیف: 9.000.000 تومان

رزرو کنید: 07644458700 - 09126060886

رزرو کنید لیست ماشین ها

شرایط اجاره ماشین در کیش

 

 

بررسی مازارتی لوانته در کیش

مازارتی یکی از شناخته شده ترین برند های خودروسازی ایتالیایی بوده که تداعی کننده سه المانی است که ما مازارتی را با آنها می‌شناسیم یعنی کیفیت، لوکس‌گرایی و  استثنائی.

تا پیش از لوانته، مازارتی به عنوان سازنده خودروی های منحصر به فرد و اسپرت، در کلاس شاسی بلند و کراس‌اوور، نمونه ای را در کارنامه خود نداشت و نسبت به دیگر رقبای خود، عقب مانده بود، طراحی و تولید خودرویی شاسی بلند توسط مازارتی جزو انتظارات افراد بود که در نهایت مازراتی با معرفی اولین شاسی بلند اسپرت/لوکس این خودروسازی که یکی از زیر مجموعه های فیات محسوب می‌شود به انتظار ها پایان داد.

با توجه به اینکه هر کمپانی خودرو سازی مطرح، حداقل یک کراس‌اوور در بین خودروهای عرضه شده خود داشته، موضوعی بود که مازارتی هرچه سریعتر می‌بایست به آن می‌پرداخت، در نهایت مازراتی با معرفی اولین کراس‌اوور خود تحت عنوان لوانته پا به عرصه خودروهای شاسی بلند و آفرود گذاشت. در ادامه این مقاله از کیش اسپید به معرفی و بررسی مازراتی لوانته خواهیم پرداخت.

اجاره مازراتی لوانته در کیش

سفر کردن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، سیاحتی، گردشگری یا تفریحی که بسته به نیاز ما از سفر مقاصد مختلفی را می‌توانیم تعیین کنیم، پیدا کردن مکانی که همه فاکتور های مورد نیاز ما را داشته باشد کار چندان سختی نیست، یکی از این مکان ها جزیره کیش بوده که در هرموقع از سال پذیرای گردشگران و علاقمندان بسیاری به خود است؛ پاساژ های متعدد، مکان های تفریحی مختلف، تفریحات هیجان انگیز از مواردی است که افراد را ترغیب به سفر به این جزیره دوست داشتنی می‌کند یا وسوسه دوباره رفتن به آن را در سفر های بعد در ذهن افراد می‌گذارد.

جزیره کیش، به داشتن تفریحات مختلف و متنوع معروف است که می‌تواند هر نوع سلیقه ای را راضی نگه دارد. اجاره ماشین در کیش یکی از اقداماتی است که در کنار جنبه رفاهی، جنبه تفریحی نیز دارد، به گونه ای که جزو موردعلاقه ترین و پرمخاطب ترین تفریحاتی است که طرفداران زیادی را برای خود دارد، این موضوع چندان هم در از انتظار و بی دلیل نیست چرا که خودروهای که در جزیره کیش برای اجاره موجود هستند را شاید در دیگر شهرها نتوان به راحتی پیدا و اجاره کرد در حالی که این موضوع به راحتی در کیش ممکن بوده.

خودرویی که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت، ماشین مازراتی لوانته بوده که جهت رنت در مجموعه‌ کیش‌اسپید موجود بوده.

در اولین کراس‌اوور مازراتی شاهد طراحی چهره‌ای جذاب و جدیدی از سوی این خودروسازی هستیم البته با در نظر گرفتن این موضوع که با دیگر محصولات مازراتی المان های مشترکی دارد اما طراحی لوانته به گونه ای نوین از تمامی طراحی ها بوده، در رخ خودرو، مجذوب کننده ترین قسمت را میتوان جلو پنجره های بزرگ همراه با ستون های عمودی کروم که به آرم سه شاخ مازارتی مزین است و چراغ های باریک و دهانه ورودی هوا بزرگ دانست که در کل چهره و ظاهری تهاجمی به لوانته می‌بخشد که نشان از طراحی های این خودروسازی دارد.

اما همانطور که معمول است حفظ سنت ها، نشانه احترام است که این را در طراحی بدنه این کراس‌اوور تازه می‌توان دید؛ المان هایی مانند شکاف های تزئینی گلگیر جلو، ستون C مزین به نشان مازاراتی و قوس و برجستگی گلگیر عقب که به راحتی یادآور مدل زیبای کواتروپورته و نشان از تاکید مازراتی بر لوکس گرایی است. سبک طراحی لوانته به گونه ای است که خودرویی لوکس و در عین حال اسپرت را به مشتریان عرضه کند و سرنشین به محض قرار گیری در کابین خودرو این حس را تجربه خواهد کرد، درهای بدون ستون، غربیلک سه شاخه فرمان که مزین به نماد مازارتی است این حس را به سرنشین به خوبی القا خواهد کرد، طراحی مینمالیست و ساده داشبورد لوانته که دارای کمی دکور چوبی است نشان دهنده ساده گرایی مازراتی در طراحی کابین این خودرو است که چندان حس لوکس بودن را نمیدهد اما با در نظر گرفتن دیگر آپشن ها نظیر روکش چرم طبیعی و معروف قرمز رنگ مازراتی در فضای داخلی، روکش تمام چوب کنسول میانی و رودری ها، سیستم مولتی مدیا نمایشگر لمسی 8.1 اینچی و ساعت دایره‌ای شکل آنالوگی که در مرکز داشبورد قرار دارد نشان از لوکس گرایی در طراحی لوانته می‌دهد.

لوانته با آنکه در دسته خودروهای کراس‌اوور قرار میگیرد اما چندان گزینه مناسبی برای آفرود نبوده، نه از نظر اینکه این قابلیت را نداشته باشد که قطعا آفرود با این دلربای ایتالیایی امکان پذیر است که آن را مدیون سیستم تعلیق بادی 5 حالته خود است، گفتنی است که سیستم چهار چرخ متحرک به کار رفته در این خودرو در انتقال قدرت از عقب به جلوی خودرو بسیار خوب عمل می‌کند اما در معقوله آفرود نکته مهم و لازمه آن دانستن موقعیت چرخ های جلو و دیدن آنها به خوبی است که با توجه به کاپوت لوانته کاری چندان عملی نخواهد بود. این خودرو در تریم لوانته و لوانته S به بازار عرضه شده که هر دو آنها از پیشرانه های سه لیتری بهره میبرند که به ترتیب توان تولید 345 اسب بخار و 500 نیوتن متر          گشتاور در لوانته و با ستاپی متفاوت در لوانته s این قدرت برابر با 424 اسب بخار و 580 نیوتن متر مربع است؛ تمام مدل های لوانته از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک بهره میبرند که دارای سیستم انتقال نیرو دو دیفرانسیل دائمی است. گفتنی است که صفر تا صد این خودرو برای ضعیف ترین تریم بنزینی آن 6 ثانیه است که با توجه به وزن آن که در بین کراس‌اوور ها سنگین وزن محسوب می‌شود زمان قابل قبولی است.

در نهایت اگر به دنبال خودروی لوکس و اسپرت برای اجاره در کیش در طول اقامتتان می‌گردید، ما به شما اجاره مازراتی لوانته در کیش را پیشنهاد می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها  

+9 # حمید 1401-04-09 04:16
با اختلاف مازراتی لوانته بهترین ماشین برای اجاره در کیش هست البته در ماشین های لوکس کیش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # saeid 1401-09-14 16:32
اجاره مازراتی لوانته در کیش پیشنهاد من به کسایی هست که یک ماشین لوکس و شیک میخوان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # misagh 1402-02-20 07:43
ماشین خیلی شیکی هست و جادار، مناسب اجاره در کیش.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # صوفیا 1402-02-21 16:12
خیلی ماشین جذابیه واقعا برای اجاره در کیش پیشنهادش میکنم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

اجاره ماشین در کیش
Average Rating: 5
Votes: 5287
Reviews: 4874
اجاره ماشین کیش

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش اجاره ماشین در کیش با تخفیف ویژه
When: -
Where: مرکز اجاره ماشین
بازار شارستان
کیش
همکف
اجاره ماشین در کیش-اجاره خودرو در کیش-اجاره ماشین ارزان در کیش office: +98.912.606.08.86

Top 4 Cars for rent in kish


1. اسپرتیج

2. نیسان جوک

3. کامارو کروک

4. موستانگ کروک

...
50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶