اجاره وسپا در قشم

اجاره موتور وسپا در قشم
قیمت 1 ساعت: 290.000 تومان
قیمت 24 ساعت: 450.000 تومان
رزرو کنید: 07644458700 - 09126060886

رزرو کنیدشرایط اجاره موتور

 

اجاره موتور سافاری در قشم

اجاره موتور سافاری در قشم
قیمت 1 ساعت: 290.000 تومان
قیمت 24 ساعت: 400.000 تومان
رزرو کنید: 07644458700 - 09126060886

رزرو کنیدشرایط اجاره موتور

 

اجاره موتور لیفان در قشم

اجاره موتور لیفان در قشم
قیمت 1 ساعت: 290.000 تومان
قیمت 24 ساعت: 400.000 تومان
رزرو کنید: 07644458700 - 09126060886

رزرو کنیدشرایط اجاره موتور

 

اجاره موتور x man درقشم

اجاره X man در قشم
قیمت 1 ساعت: 290.000 تومان
قیمت 24 ساعت: 480.000 تومان
رزرو کنید: 07644458700 - 09126060886

رزرو کنیدشرایط اجاره موتور

 

اجاره دوچرخه در قشم اجاره موتور شارژي در قشم  

برای اجاره موتور در قشم چه کار کنیم؟

برای کرایه دوچرخه برقی یا اجاره موتور برقی در قشم همچنین اسکوتر کافیست با شماره های رزرو سایت کیش اسپید تماس بگیرید تا آن را در هرکجای جزیره قشم که هستید تحویل بگیرید. موتورها کاملا تمیز و با شارژ کامل تحویل داده میشوند.

 

اجاره موتور در قشم

برای گشتن در طول جزیره ی قشم، استفاده از هر وسیله ی نقلیه ای لذت خاص خود را دارد. اگر دلتان میخواهد علاوه بر اجاره ی دوچرخه در قشم از سایر وسایل نقلیه نیز استفاده کنید، ما این امکان را هم برای شما فراهم کرده ایم. استفاده از وسایل نقلیه ی سواری مثل موتور و دوچرخه نیز میتواند تجربه ای بسیار کم نظیر برای افرادی باشد که قرار است تعطیلات یا اوقات فراغت خود را در جزیره ی قشم سپری کنند. شما میتوانید با استفاده از خدمات اجاره  موتور برقی در قشم، انواع موتورهای برقی را ببینید و یکی از انواع آن را برای مدت اقامت خود در جزیره قشم رزرو کنید. همچنین اگر اهل دوچرخه سواری هستید و مایلید صبح هایتان را با دوچرخه سواری در جزیره آغاز کنید، کیش اسپید برای این نیاز شما نیز، خدمات قابل توجهی تدارک دیده است. اجاره ی دوچرخه برقی در قشم و بااستفاده از خدمات کیش اسپید درست مانند اجاره ی ماشین در قشم قابل انجام است و به سادگی میتوانید در روزهای اقامتتان صاحب یک دوچرخه ی زیبا شوید. بسیاری از کسانی که به جزیره ی قشم می آیند یکی از لذت بخشترین بخش های سفرشان را دوچرخه سواری در جزیره زیر آفتاب طلایی خلیج فارس میدانند.

اجاره موتور برقی در قشم

 

اجاره موتور در قشم

 

اجاره موتور در قشم

یکی از بهترین گزینه ها برای گشت و گذار در جزیره ، اجاره موتور در قشم می باشد. با اجاره موتور برقی در قشم می توانید گشت و گذار خود را با هیجان تجربه کنید. جزیره زیبای قشم با داشتن مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری فراوان ، همواره توانسته مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کند. اگر شما نیز قصد دارید به جزیره قشم سفر کنید و به فکر یک وسیله نقلیه برای گشت و گذار در این جزیره هستید ، پیشنهاد ما اجاره موتور در قشم می باشد. امروز در قشم اسپید قصد داریم شما را با نحوه اجاره موتور در قشم آشنا کنیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

 

یکی از تفریحات لذت بخش و پر هیجان در جزیره موتور سواری می باشد ، شما با اجاره موتور برقی در قشم می توانید هیجان و لذت سفر خود را دو چندان کنید. از مزیت های موتور برقی های موجود در جزیره قشم ، که می توانید آنها را اجاره کنید ، می توان به بی صدا بودن آن اشاره کنیم. همچنین آلایندگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند.

اکثر موتور های اجاره ای در قشم از نوع برقی هستند موتورهای بسیار زیبا و کوچک که می توانند تفریح مناسبی را برای شما در جزیره ایجاد کند همچنین برای هیجان بیشتر و مراجعه به قسمت هایی از جزیره قشم ، که برای آفرود در نظر گرفته شده ، میتوانید انواع موتورهای قدرتمند چهار چرخ را نیز اجاره نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با انواع موتور های قابل اجاره در قشم آشنا کنیم.

برای اجاره موتور در قشم شما گزینه های مختلفی مانند موتور سه چرخ ، موتور چهار چرخ ، موتور برقی و اسکوتر برقی پیش رو دارید. از مدل های موتور قابل اجاره می توان به سوپرسکو، لیفان E3 ، ماد ۲۲۰ ، اسکوتر ، هیلتون و غیره اشاره کرد ، که بیشترین محبوبیت را در بین مسافران و گردشگران دارند. همچنین موتورهای وسپا در قشم قابل اجاره هستند که از موتورهای پرطرفدار و لاکچری به حساب می آید.

 

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اجاره موتور در قشم

برای اجاره موتور در قشم شرایط و مدارک مورد نیاز است که در ادامه قصد داریم به آنها بپردازیم.

  • کارت شناسایی معتبر

برای اجاره موتور در قشم ، می بایست کارت شناسایی معتبر به شرکت اجاره دهنده موتور ارائه دهید و بدون داشتن کارت شناسایی اجاره موتور در قشم میسر نمی باشد.

 

  • ارائه مبلغ ودیعه

جهت اجاره موتور در قشم می بایست مبلغی را به عنوان ودیعه به شرکت بپردازید ، که این مبلغ پس از تحویل موتور به شرکت ، به شما بازگردانده می شود.

 

رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی قشم

برای اینکه بتوانید یک تفریح لذت بخش را بدون دردسر تجربه کنید ، می بایست همه قوانین راهنمایی و رانندگی قشم را هنگام موتور سواری رعایت کنید.

 

استفاده از کلاه ایمنی

بعد از اجاره موتور در قشم ، برای سوار شدن موتور می بایست لزوم از کلاه ایمنی استفاده کنید و موتور سواری بدون کلاه ایمنی در جزیره قشم ممنوع می باشد.

 

سایر نکات اجاره موتور در قشم

  • هنگام بروز تصادف احتمالی جبران خسارت بر عهده اجاره گیرنده می باشد.
  • توجه به محدودیت های سرعت و عدم تجاوز از سرعت مجاز.
  • از سمت راست برانید.
  • به جاده های خارج از شهر وارد نشوید.
  • در موتورهای برقی ، قبل از تمام شدن شارژ موتور به ایستگاه برگردید.

 

مزایای اجاره موتور برقی در قشم

در بالا نیز اشاره کردیم موتورهای شارژی ضرری برای محیط زیست ندارد و بی صدا بودن آن ، محبوبیت این موتورها را افزایش داده است. این مورد یکی از اصلیترین مزایای استفاده از موتور شارژی به حساب می آید. بنابراین با اجاره موتور شارژی در قشم می توانید از این آلودگی صوتی جلوگیری کنید و در سکوت و آرامش از موتور سواری لذت ببرید.

 

موتورهای شارژی در سرازیری انرژی الکتریکی را ذخیره میکند ، بنابراین باطری شارژ میشود. این یک ترفند برای استفاده بیشتر از موتور شارژی میباشد.

 

یکی دیگر از مزایای اجاره موتور در قشم و استفاده از موتور برقی در قشم ، امکان استفاده بانوان از این موتورها می باشد. با توجه به اینکه در بسیاری از شهر های ایران موتور سواری برای خانم ها ممنوع می باشد و اجازه موتور سواری ندارند، اما در جزیره قشم بانوان می تواند از موتور های شارژی استفاده کنند و از موتور سواری لذت ببرند.

 

در کدام قسمت های جزیره موتور سواری مجاز می باشد؟

اگر میخواهید در قشم موتور برقی اجاره کرده و سوار شوید ، فقط مجاز هستید مسیر دوچرخه سواری تردد نمایید و اجازه ورود به پیاده رو و خیابان های شهری را ندارید ، در غیر این صورت جریمه خواهد شد ، اما خبر خوب این که در تمام نقاط در جزیره زیبای قشم ، مسیرهای ویژه دوچرخه سواری تعبیه شده است و به راحتی میتوانید همه نقاط جزیره قشم را با موتور بگردید. معمولاً بهترین و جذاب ترین قسمت جزیره برای تفریح و موتور خط ساحلی غربی و شرقی می باشد. در ساحلی شرقی یک مسیر حدود ۵.۵ کیلومتری برای موتور سواری در نظر گرفته شده است ، که می توانید از منظره ساحل و صدای امواج در هنگام موتور سواری با موتور برقی و مشاهده طلوع خورشید لذت ببرید.

در ساحل غربی نیز میتوانید موتور سواری کنید و از دیدن غروب خورشید لذت ببرید. همچنین در مسیر هایی که برای موتور سواری آفرود تعمیر شده است می توانید موتورهای چهار چرخ اجاره کنید و یک تفریح پر هیجان را تجربه نمایید.

به صرفه بودن هزینه اجاره موتور در قشم ، در مقایسه با وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی ، یکی دیگر از مزایای اجاره موتور در قشم می باشد.

برای لذت بردن از تفریح موتور سواری در قشم کافی است که با قوانین آشنا باشید و بقیه کارها را به مجموعه ما بسپارید ، تا بتوانید لحظات لذت بخش و به یادماندنی در جزیره قشم تجربه کنید.

 

قیمت اجاره موتور در قشم

هزینه اجاره موتور در قشم بستگی به نوع موتور و مدت زمان اجاره آن دارد ، اما این اطمینان را به شما می دهیم با اجاره موتور از مجموعه قشم اسپید ، تخفیف خوبی برای شما در نظر گرفته شده است و با هزینه مناسب میتوانید از موتور سواری در قشم لذت ببرید.

 

اجاره موتور در قشم

تنوع بالای تفریحات در جزیره قشم سلیقه همه مخاطبان را با هر بودجهای راضی میکند. چنانکه یاد شد گشت و گذار در جزیره خود یکی از جاذبههای این مکان به شمار میآید؛ موتورسواری نیز یکی از این تفریحات است.  مطابق با قوانین، از سال 1383 ورود هر نوع موتور سیکلت بنزینی به قشم ممنوع و مشمول توقیف و پرداخت جریمه شد و تمام موتورها با موتور برقی یا موتور شارژی جایگزین شدند

موتورهای برقی از رایجترین وسایل نقلیه کم هزینه در قشم هستند. این موتورها  را اصطلاحا اسکوتر میگویند که با برق شارژ شده و با شارژ کامل پیمایش 110 کیلومتر و یک ساعت گشت کامل را پشتیبانی میکنند. موتورهای اسکوتر در دونوع تکنفره و دو نفره موجود بوده و شرایط استفاده از آنها داشتن  دستکم 15 سال سن، استفاده از کلاه ایمنی و حرکت در مسیرهای مخصوص دوچرخهسواری میباشد. دو مزیت بزرگ این موتورها برقی بودن و بیصدا بودن آنها میباشد که تأثیر بسیاری در کاهش میزان آلودگی هوا و آلودگی صوتی محیط دارند.  سرعت این موتورها نیز چندان بالا نیست و شتاب زیادی ندارند؛ بنابراین در کاهش آمار تصادفات هم نقش دارند.قشم اسپید برای اجاره موتور در قشم تنوع بالایی دارد. انواع موتور برقی و نوع سه چرخه آن برای استفاده راحت تر برای کسانی که تجربه کمتری در استفاده از انواع موتورها را دارند.

 

اجاره موتور سنگین در قشم
اجاره موتور سنگین در قشم

لطفا برای اجاره موتور برقی در قشم با شماره های سایت قشم اسپید تماس بگیرید

اجاره موتور در قشم

یکی دیگر از تفریحاتی که طرفداران بسیاری دارد اجاره موتور در قشم است. جزیره زیبای قشم با برخورداری از مسیر دوچرخه و موتور اختصاصی، امکان موتور سواری و دوچرخه به صورت کاملا امن را فراهم کرده است. اجاره موتور برقی در قشم می‌تواند تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز برای مسافران باشد.

 از جمله مزیت‌های این موتورها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این وسیله‌های نقلیه برقی هستند و در نتیجه باعث آلودگی هوا و آلودگی صوتی نمی‌شوند. همچنین شتاب زیادی ندارند و در نتیجه رانندگی با این موتورها کم خطر است. همچنین در صورتی که تجربه قبلی از موتور سواری ندارید می‌توانید نوع سه چرخه آن را امتحان کنید که نسبت به انواع دیگر بسیار ساده‌تر است. در کل رانندگی با این نوع موتورها بسیار آسان است زیرا کنترل آنها تنها نیاز به گاز و ترمز دارد. البته قبل از تحویل موتور به گردشگران عزیز مربیان مجموعه قشم اسپید آموزش‌های لازم را به آنها ارائه می‌دهند.

اجاره موتور قشم
اجاره موتور قشم

لازم به ذکر است که اجاره موتور در قشم شرایط خاصی دارد. از جمله این شرایط باید به داشتن حداقل 15 سال سن، پوشیدن کلاه ایمنی، ارائه کارت شناسایی معتبر و رانندگی در مسیرهای مخصوص اشاره کرد. موتور سواری برای خانم‌ها هیچ گونه منعی ندارد و بانوان نیز می‌توانند از این تجربه بهره‌مند شوند. در صورت تمایل به اجاره موتور در قشم می‌توانید به سایت قشم اسپید مراجعه فرمایید. در قشم اسیپد شما می‌توانید در بین موتورهای متنوع با توجه به بودجه و سلیقه خود یک مدل را انتخاب کنید.

 

دیدگاه‌ها  

0 # سهراب 1402-02-25 09:58
برای اجاره موتور در قشم چطور باید اقدام کرد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

اجاره موتور در کیش
Average Rating: 5
Votes: 12987
Reviews: 12544
اجاره موتور کیش

اجاره موتور در کیش

اجاره موتور در کیش اجاره موتور در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره موتور
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶
اجاره موتور در کیش-اجاره دوچرخه برقی در کیش-اجاره موتور کیش