اجاره ماشین، موتور و قایق تفریحی در کیش نوروز 1402

لذت سواری خودرو با اجاره خودرو در کیش

اجاره ماشین، موتور و قایق تفریحی در کیش نوروز 1402

 

کیش جزیره ای زیبا و منحصر به فرد در آب های خلیج فارس است که یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری از گذشته تا به الان بوده است، امکانات رفاهی و تفریحی متنوع در آن، از جمله پاساژ های متعدد، رستوران های مجلل، تفریحات آبی، باعث شده که جزیره کیش تبدیل به یک مقصد گردشگری ایده‌آل شود، یکی امکانات منحصر به فرد جزیره، امکان اجاره خودرو، موتور و قایق تفریحی است که در ادامه بیشتر در مورد اجاره ماشین و سایر وسایل نقلیه صحبت خواهیم کرد. 

 

سفر به کیش در نوروز

فصل بهار، کیش در بهترین و خوش آب و هوا ترین موقعیت خود قرار دارد از این رو در این ایام می‌توانید در تمام طول روز به راحتی و بدون نگرانی از بابت گرما به گشت و گذار بپردازید و از گردش و سفر خود لذت ببرید.

ایام نوروز برای بسیاری از افراد بهترین موقع برای سفر رفتن به حساب می‌آید، زمانی که تمام اعضای خانواده می‌توانند کنار هم جمع شوند و  نگرانی از بابت کارهایشان نداشته باشند، به راحتی وسایل مورد نیاز سفرشان را جمع کنند و با خیالی آسوده به مقصد سفر خود عازم شوند. جزیره کیش یکی از زیباترین و پرطرفدار ترین مناطق تفریحی گردشگری ایران به حساب می‌آید و در طول سال مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب میکند، امکانات مختلف و متنوع جزیره کیش باعث شده تا این جزیره تبدیل به یک مقصد عالی برای سفر نوروزی شود.

اجاره ماشین کیش نوروز ۱۴۰۲ 

آب و هوای کیش در ایام نوروز

یکی از مناسب ترین و بهترین زمان ها برای سفر به کیش، ایام نوروز است، جزیره کیش با تابستان های گرم و شرجی اش زبانزد است، اما به همان اندازه نیز با آب و هوای دلچسب بهاری اش شناخته می‌شود، هوا در بهار هنوز خنکای زمستان را دارد و از گرمای شدید تابستانی آن خبری نیست، باران های بهاری جزیره بسیار دوست داشتنی هستند اما نباید زیاد روی آن ها حساب کرد، باران ها در این فصل عموما زودگذر هستند و بعد از ساعاتی همه چیز به حالت عادی باز میگردد.

وجود تفریحات متنوع و امکانات متعدد در جزیره کیش باعث می‌شود تا سفری خاطره انگیز و به یادمانی را داشته باشید. تفریحات آبی، کنسرت ها و جنگ های متنوع که خصوصا در ایام نوروز برای کیشوندان و گردشگران تدارک داده می‌شود، می‌تواند گزینه خوبی برای پر کردن اوقات سفر باشد.

فرق نمی‌کند به چه نوع تفریحاتی علاقه‌مند باشید، زیرا تقریبا به راحتی می‌توانید همه آن ها را در کیش بیابید، تفریحات آبی جزیره با توجه به موقعیت مکانی آن زبانزد است و یکی از بهترین مناطق در ایران برای انجام انواع تفریحات آبی است، پاساژها و مراکز خرید متنوع و لوکس آن تقریبا هر آن چیزی را که به دنبالش هستید را با بهترین کیفیت و تنوع به شما عرضه می‌کند، بازارگردی یکی از شیرینی های هر سفری است، که به لطف امکانات متنوع بازار های کیش، باعث آن میشود که کیفیت و لذت بازارگردی برای شما چند برابر شود؛ کافه ها و بوفه های مختلف موجود در بازار می‌توانند ایستگاه خوبی برای کمی توقف و خوردن خوراکی های خوشمزه و تجدید قوا بین خرید کردن و گشتن در بازار باشد.

بافت تاریخی و باستانی جزیره که هنوز هم پابرجاست و امکان بازدید از آن برای گردشگران و علاقمندان وجود دارد برای دوست دارن تاریخ و علاقمندان به دوره های پیشین گزینه خوبی است، که برای نمونه می‌توان به شهر تاریخی حریره اشاره کرد وجود رستوران با غذاهای ایرانی و تم سنتی موجود در آن کمک بسیاری به بازسازی و تداعی ایام قدیم برای افراد می‌کند.

ساحل های جزیره کیش، از نظر نظافت و پاکیزگی بسیار معروف بوده و رعایت این موضوع از جانب افراد بومی و مسافر باعث شده که زیبایی سواحل جزیره دو چندان باشد. گشت و گذار در سواحل و دیدن مناظر اطراف تجربه ای لذت بخش و دلنشینی برای دوستدارن آرامش و طبیعت می‌تواند باشد.

 

اجاره ماشین در کیش نوروز 1402

یکی از خدمات منحصر به فرد جزیره کیش که به کمک گردشگران و مسافران می‌آید، خدمات اجاره ماشین در کیش است، جدا از اینکه داشتن وسیله نقلیه در سفر کمک بسیاری است، اما ما همیشه امکان این که با خودرو شخصی خود به سفر برویم را نداریم ، در نتیجه اجاره ماشین در شهر مقصد می‌تواند گزینه خوبی باشد، علاوه بر اینکه در تعطیلات خصوصا تعطیلات عید نوروز که حال و هوای سال نو در جزیره برپاست، اوج فصل گردشگری است که این موضوع سبب می‌شود کمی از نظر رفت و آمد دچار مشکل شوید، کمبود وسیله نقلیه تاکسی در آن ایام برای همه افراد خصوصا مسافرها بسیار حس می‌شود. از این رو با اجاره ماشین در کیش می‌توانید لذت سفر را چند برابر کنید و با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید.

 

اجاره موتور در کیش نوروز 1402

شاید هنگام گذر از سطح جزیره موتور های رنگارنگ و گوناگونی را دیده باشید یا در پیست های که در نوار ساحلی قرار دارند افراد را که با موتور های برقی به گشت زنی در اطراف می‌پردازند را مشاهده کرده باشید، موتور های برقی گزینه خوبی برای رفت و آمد و گشت و گذار در سطح شهر هستند، سر و صدا ندارند، دردسر بنزین ندارند و تنها با یک پریز برق و چند ساعت شارژ میتوانند به راحتی چند ساعت از آنها استفاده کرد ، همچنین می‌توان برای گردش در سطح جزیره از آنها استفاده کرد و تجربه ای متفاوت را برای خود خلق کنید. اجاره موتور در کیش یکی از خدمات دیگری است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت کیش‌ اسپید موتور دلخواه خودتان را در کیش کرایه کنید و به گشت و گذار در اطراف جزیره بپردازید.

 

اجاره قایق تفریحی در کیش نوروز 1402

یکی از بهترین و لذت بخش ترین تفریحاتی که می‌توانید برای خود و همراهتان در روز های سال نو و نوروز 1402 به ارمغان بی‌آورید، اجاره قایق تفریحی در کیش است، شما می‌توانید به همراه دوستان و خانواده‌تان  چند ساعتی را بر روی آب های خلیج فارس به گفتگو و همنشینی بپردازید و دورهمی خود را در محیطی متفاوت تر برگزار کنید؛ حتی می‌توانید سال نو را نیز به صورتی متفاوت تر از سال های قبل جشن بگیرید و با اجاره قایق تفریحی در کیش نوروز متفاوتی را تجربه کنید. جهت اجاره قایق تفریحی در کیش می‌توانید با کمک سایت کیش ‌اسپید از انواع یات های موجود و دلخواه خود اطلاعات کسب کنید و خدمات دلخواهتان را ثبت و با بیشترین کیفیت و دقت دریافت کنید.

دیدگاه‌ها  

+4 # فرزاد 1402-02-20 13:51
اجاره قایق تفریحی در کیش برای برگذاری دورهمی خیلی پیشنهاد جذاب و وسوسه کننده ای، شرایط اجاره یات در کیش به چه صورت هست؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # شیما 1402-02-22 12:17
اگر ازتون همزمان چند وسیله کرایه کنیم شامل تخفیف میشه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

50% تخفیف اجاره
اجاره در کیش
اجاره در کیش اجاره در کیش
When: -
Where: مرکز اجاره کیش
بازار شارستان
کیش
طبقه اول واحد ۷۶